BF Januari 2016 :)
Har mitt första riktiga besök hos bm på torsdag. Fick ju ett extra när jag mådde dåligt. Känns bra att komma denna gången och må bra! Och härligt att få lyssna på hjärtat.
Har mitt första riktiga besök hos bm på torsdag. Fick ju ett extra när jag mådde dåligt. Känns bra att komma denna gången och må bra! Och härligt att få lyssna på hjärtat.
Jag var hos bm igår. Hon ringde och ombokade min tid och det passade bra då jag var ledig. Ang kramperna så sa hon att jag kunde ta magnesium men innan skulle jag prova att dricka jättemycket vatten under dagen, kunde bero på vätskebrist. Jag gjorde det igår och inatt hade jag ingen kramp! Jag tycker att jag dricker ok under en dag men tydligen inte. Jag får ofta huvudvärk på eftermiddagen så det känns rimligt att det är så. Idag ska jag ha med vattenflaska på jobbet och dricka massor
Äntligen är vagnen beställd. Känns super! Blev en super nitro 2016 med lufthjul. Gick "all in" på vagnen men snålade på liften. Blev en babytravel mjuklift för 599kr. 
Vet någon hur det funkar om man sökt havandeskapspenning men sedan väljer att inte använda den? Har fått höra nu att det går att göra så och då söker jag nog för säkerhets skull. Baserat på mitt vanliga jobb så är det ingen tvekan om att jag får den. Men har ju fått lite andra uppgifter med som inte är så ansträngande.
Ang vagnar, brio happy kontra brio smile, någon som valt på dessa?
Eller annan vagn för absolut Max 6000 som är bättre?
Skulle bli helt galen om folk skulle tala om för mig hur stor eller liten mage jag har, tycker verkligen inte man gör så...
Hade en pappa på jobbet som gick fram och tog min kollega på magen flera gånger, första gången i vecka 12 och han kommenterade hennes jääämt. Jag aktade mig för honom haha! Men de var super jobbigt för henne, han kommenterade att den var spetsig eller rund eller att den sjunkit, ja allt! Helt sjukt haha ush! Har bara varit med om att en mamma sa att hon trodde de var en flicka för jag blivit så rund hela vägen runt, sjysst när jag redan kände mig tjock och obekväm!
Tycker ni ska kommentera tillbaka, " ja dina mage har också blivit lite stor på sistone" ;) vad tusan gör en annan rätt att kommentera min kropp:/
Hej! Är mammaledig och rastlös som få, fick en ide och nu undrar jag om de finns något intresse för att köpa dessa? De är gjorda i äkta renskinn och är ca 20 cm (allt enligt regler) :) finns i färgerna brun, naturvit/beige, svart och lila
99 kr st och fri frakt
Med vänlig hälsning,
Camilla :)