• Caisas

BF Januari 2016 :)

Har inte sett någon tråd för Januari 2016 ännu, inte så konstigt kanske då det är väldigt tidigt. Jag plussade igår, är i vecka 4 (3+3 idag) och har BF 6 januari 2016 om allt går bra. Hoppas ni blir fler som droppar in snart! Solig

Jag är 26 år, maken 33, och det är första barnet för oss båda. {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-28 16:55
    Uppdatering 28/4 första BF-listan!
    www.familjeliv.se/forum/thread/75214834-bf-januari-2016/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-30 08:48
    BF-listan: www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 12:04
    FACEBOOKGRUPP: www.facebook.com/groups/1592591414363909/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-06 08:42
    UPPDATERA ERA BF-DATUM INNE I TRÅDEN FÖR BF-LISTAN! www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

Vi börjar bli så många nu att det är svårt för mig att hålla listan rätt uppdaterad! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-27 08:50
    FACEBOOKGRUPPEN KOMMER ATT LÅSAS! Hej allihop! De som funderar på att gå med i fb-gruppen, gör det snarast för till helgen (sista maj) stängs den för nya medlemmar. Vet att några här sa att de ville vänta, men till helgen kommer den inte att synas mer på fl, så ingen risk att någon vän på fb ser den.

Observera att alla nya medlemmar skriver in sig i bf-listan som finns som fil, och skriver om sig själv i presentationstråden som ligger fäst överst på sidan. Detta för att vi inte är hemliga för varandra, för då faller liksom syftet med hela grejen. Så välkomna allihop!

Om någon verkligen vill gå med i gruppen efter att den blivit låst, skicka PM till Caisas, Grus grus eller Lanylena, så ska vi se om vi kan lösa det. Om någon skapar en andra grupp, skicka PM till mig (Caisas) med länk så kan jag lägga till den här i trådstarten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-30 20:21
    Vill ni gå med i Facebookgruppen, skicka förfrågan i PM till Caisas eller Lanylena!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-09 21:55
    FACEBOOKGRUPPEN TAR INTE LÄNGRE EMOT NYA MEDLEMMAR! SKAPAS EN NY GRUPP SOM NI VILL SKA LÄNKAS HÄR, SKICKA PM TILL MIG SÅ ORDNAR VI DET!

• Svar på tråden BF Januari 2016 :)
  • Otti
    Serendipitet skrev 2015-05-05 21:00:43 följande:

Vad har ni för symtom och i vilken vecka är ni? 

Jag har främst onda bröst, molande värk och sug/illamående/hunger i perioder under dagen. Är troligtvis gravid i v. 4+3. 

Jag är i v4 3+3 idag. Jag har haft molande värk i varierande styrka som kommer och går ända sedan ägget fäste. Jag har även redan börjat att må lite illa av o till.
    Känns som att allt kommer mycket tidigare än vad det gjorde med sonen..
  • Grus grus

Svårt att somna på kvällarna, vaknar på natten och går på toa, vaknar innan klockan på morgonen och är halvtrött hela dagen. Vad kallas det? Idioti? Inte konstigt att jag är sur... Men hur ska jag lyckas somna på kvällarna? Jag känner mig orolig för mf igen, det är det som är felet.

online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Caisas

Har uppdaterat BF-listan, se andra länken i trådstarten! Nu börjar vi bli riktigt många, välkomna alla nya och grattis!! Glöm inte att gå med i våran FB-grupp! Solig

• Kixpix

Inatt vaknade jag med världens illamående, världens mensvärk i ryggen och jätteont i livmodern. Magen körde runder så jag trodde jag skulle sitta fast på toa.. Fick värma min värmedyna och det hjälpte. Någon som haft liknande?

• WiMe06
    Seven Costanza skrev 2015-05-06 06:42:44 följande:
    Det där är ju ett solklart plus, grattis!

Beklagar ditt missfall, hur länge sedan är det och vilken vecka var du i? Du har helt rätt i att man får försöka glädjas så gott man kan!
    Tack Jag fick MF den 9 april i vecka 5+4. Så hann inte gå så långt men det tog rätt hårt på mig iallafall. Började blöda smått en vecka innan MF kom.
  • WiMe06
    HCS skrev 2015-05-06 07:05:46 följande:

Då är ju vi i precis samma situation. .Jag fick mf 1 april och ingen mens emellan. Vilken vecka var du i? Jag hann till 5+3.. Hade inte heller en bra känsla från start sist. Testen ökade dåligt. Nu känns det mycket bättre. smile1.gif Hoppas för oss denna gång!

Jag var i vecka 5+4. Så precis som dig. Tog bara ett test så vet inte hur ökningen var. Dem testen jag tagit har ökat för varje dag så det känns ju bra, men jag har ont i ryggen till och från och det hade jag sist också innan jag fick mf, men jag hoppas det beror på graviditeten bara. Hoppas också för oss denna gången
  • WiMe06
    lanylena skrev 2015-05-06 07:07:44 följande:
    Åh, vilket fint streck! smile1.gif Jättetydligt nu ju. Grattis igen! PlusGravid{#emotions_dlg.flower}
    Tack börjar kunna tro lite mer på det nu. Har ett cb digitalt test som väntar men tänkte vänta med det någon dag till iallafall, sista testet jag har kvar.
  • 20110303
    FrökenBlå skrev 2015-05-05 21:57:03 följande:
    Nej det är nog inte för tidigt! Har för mig att hjärtat börjar slå någon gång i v.6 (kan ha fel) så du har ju marginal där! :) Jag vet inte, om det blir blödningar denna gången med vill jag nog det, annars känns det så långt till v 12, annars får vi se!

Ska bara gnälla lite, dottern har någon variant av magsjuka och det är inte världens roligaste när man mår lite halvilla från början! Urk!!
    Fy stackars henne hoppas hon kryar på sig snabbt! Inget drömläge i vanliga fall men särskilt inte när man själv redan mår illa.

Själv är jag hemma idag med, så ont i kroppen o halsen- jäkla virus. * tycker synd om mig själv* ha ha ha;)
  • isali
    WiMe06 skrev 2015-05-05 22:30:14 följande:

Hej och Grattis till alla som plussat!

Hänger gärna med här. Fick ett jätte jätte svagt streck på testlagrets stickor igår och ett lite lite tydligare streck idag. Dock negativt på RFSUs digitala.

Har inte haft så mkt symptom mer än lite molande i magen. Men ikväll kände jag faktiskt att brösten blivit lite tyngre, ömmade väldigt lite när jag tog av bh-n.

Kommer ta ett nytt test imorgon bitti för att se om det blivit starkare fick MF den 9 april så har inte haft ngn mens emellan. Hoppas att allt går vägen denna gången.

Stooooort grattis till dig! :)
  • WiMe06
    isali skrev 2015-05-06 09:18:06 följande:
    Stooooort grattis till dig! :)
    Tack snälla
Svar på tråden BF Januari 2016 :)