• Caisas

BF Januari 2016 :)

Har inte sett någon tråd för Januari 2016 ännu, inte så konstigt kanske då det är väldigt tidigt. Jag plussade igår, är i vecka 4 (3+3 idag) och har BF 6 januari 2016 om allt går bra. Hoppas ni blir fler som droppar in snart! Solig

Jag är 26 år, maken 33, och det är första barnet för oss båda. {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-28 16:55
    Uppdatering 28/4 första BF-listan!
    www.familjeliv.se/forum/thread/75214834-bf-januari-2016/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-30 08:48
    BF-listan: www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 12:04
    FACEBOOKGRUPP: www.facebook.com/groups/1592591414363909/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-06 08:42
    UPPDATERA ERA BF-DATUM INNE I TRÅDEN FÖR BF-LISTAN! www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

Vi börjar bli så många nu att det är svårt för mig att hålla listan rätt uppdaterad! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-27 08:50
    FACEBOOKGRUPPEN KOMMER ATT LÅSAS! Hej allihop! De som funderar på att gå med i fb-gruppen, gör det snarast för till helgen (sista maj) stängs den för nya medlemmar. Vet att några här sa att de ville vänta, men till helgen kommer den inte att synas mer på fl, så ingen risk att någon vän på fb ser den.

Observera att alla nya medlemmar skriver in sig i bf-listan som finns som fil, och skriver om sig själv i presentationstråden som ligger fäst överst på sidan. Detta för att vi inte är hemliga för varandra, för då faller liksom syftet med hela grejen. Så välkomna allihop!

Om någon verkligen vill gå med i gruppen efter att den blivit låst, skicka PM till Caisas, Grus grus eller Lanylena, så ska vi se om vi kan lösa det. Om någon skapar en andra grupp, skicka PM till mig (Caisas) med länk så kan jag lägga till den här i trådstarten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-30 20:21
    Vill ni gå med i Facebookgruppen, skicka förfrågan i PM till Caisas eller Lanylena!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-09 21:55
    FACEBOOKGRUPPEN TAR INTE LÄNGRE EMOT NYA MEDLEMMAR! SKAPAS EN NY GRUPP SOM NI VILL SKA LÄNKAS HÄR, SKICKA PM TILL MIG SÅ ORDNAR VI DET!

• Svar på tråden BF Januari 2016 :)
  • Seven Costanza
    WiMe06 skrev 2015-05-06 09:01:17 följande:

Tack Jag fick MF den 9 april i vecka 5+4. Så hann inte gå så långt men det tog rätt hårt på mig iallafall. Började blöda smått en vecka innan MF kom.

Ja det förstår jag att man blir ledsen ändå, men tur att du kunde bli gravid direkt igen! Det känner jag är skönt att veta om det händer något med det här fostret att iom att jag blev gravid på första försöket så går det ju förhoppningsvis snabbt att bli det igen. Går in i v 6 idag så har äntligen avverkat en veckas "riktig" graviditet .
  • A--Sthlm

Hej allihop!

Jag plussade i förrgår, v.4+1 så är i v.5 med bf 10 jan 2016.

Om allt går vägen får alltså vår dotter som fyller tre år nu i maj, ett lillasyskon!

Jag jobbar deltid som makeup artist och pluggar skrivande på heltid. Min sambo jobbar 100% med typ data, haha. Vi är 34 resp. 31 år och bor i Stockholm, söderort.

Vill gärna gå med i facebookgruppen men känner att beskrivningen avslöjar varför man är medlem. Att det är en grupp för oss ifrån tråden på fl liksom ????

Än så länge vet bara min mamma och mina tre bästa vänner. Tänkte vänta med att berätta för resten i alla fall till vecka 10 kanske.

Kram!

• Caisas
    A--Sthlm skrev 2015-05-06 13:24:39 följande:

Vill gärna gå med i facebookgruppen men känner att beskrivningen avslöjar varför man är medlem. Att det är en grupp för oss ifrån tråden på fl liksom

Jag håller med, jag hade själv missat det! Jag har plockat bort det från beskrivningen nu :) Välkommen och grattis till plusset!!
  • Grus grus
    Caisas skrev 2015-05-06 13:53:55 följande:
    Jag håller med, jag hade själv missat det! Jag har plockat bort det från beskrivningen nu :) Välkommen och grattis till plusset!!
    Och jag som tyckte att det var superdiskret. haha! Så olika vi ser på saker. Bra att du ändrade!
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Caisas
    Grus grus skrev 2015-05-06 15:46:32 följande:
    Och jag som tyckte att det var superdiskret. haha! Så olika vi ser på saker. Bra att du ändrade!
    Ja, bättre att vara för diskret än att riskera något :) Det finns säkert många som har stenkoll på vad "fl" står för och skulle misstänka något genom det. Skrattande
  • smurfan84
    HCS skrev 2015-05-05 19:52:52 följande:

Grattis! Hoppas verkligen det går bra för dig denna gång! <3

Tack så mycket :) <3
  • smurfan84
    Serendipitet skrev 2015-05-05 19:54:13 följande:
    Grattis till graviditeten!! Hoppas verkligen att det går vägen för dig denna gången. För oss alla. 

Har du några symtom än?
    Tack så mycket! Håller tummarna för allihopa här :)

Ja de största är att de spänner och ömmar i brösten, det har de gjort ända sen jag hade ägglossning.. Det är det första ja känt av i alla mina graviditeter :) Tror att tröttheten börjar smyga sig på oxå, är sjukt trött mitt på dagen.. Men när ja kommit hem från jobbet och kan vila nej då blir ja pigg :/ Lite lätt irriterande ;) Känner inte av nåt illamående än, men de kanske kommer snart..

Har du några symtom?
  • Kixpix

Jag plussade svagt på BIM -7 och gjorde ett nytt idag där det visar ett starkt plus.

Någon som känner ett tryck i underlivet? Precis som om när mensen kommer och skiten släpper. Är det för att livmodern ska börja växa? Fruktansvärt ont i ryggen med molvärk, yr, trött och illamående. Blä!

Svar på tråden BF Januari 2016 :)