• Caisas

BF Januari 2016 :)

Har inte sett någon tråd för Januari 2016 ännu, inte så konstigt kanske då det är väldigt tidigt. Jag plussade igår, är i vecka 4 (3+3 idag) och har BF 6 januari 2016 om allt går bra. Hoppas ni blir fler som droppar in snart! Solig

Jag är 26 år, maken 33, och det är första barnet för oss båda. {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-28 16:55
    Uppdatering 28/4 första BF-listan!
    www.familjeliv.se/forum/thread/75214834-bf-januari-2016/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-30 08:48
    BF-listan: www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 12:04
    FACEBOOKGRUPP: www.facebook.com/groups/1592591414363909/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-06 08:42
    UPPDATERA ERA BF-DATUM INNE I TRÅDEN FÖR BF-LISTAN! www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

Vi börjar bli så många nu att det är svårt för mig att hålla listan rätt uppdaterad! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-27 08:50
    FACEBOOKGRUPPEN KOMMER ATT LÅSAS! Hej allihop! De som funderar på att gå med i fb-gruppen, gör det snarast för till helgen (sista maj) stängs den för nya medlemmar. Vet att några här sa att de ville vänta, men till helgen kommer den inte att synas mer på fl, så ingen risk att någon vän på fb ser den.

Observera att alla nya medlemmar skriver in sig i bf-listan som finns som fil, och skriver om sig själv i presentationstråden som ligger fäst överst på sidan. Detta för att vi inte är hemliga för varandra, för då faller liksom syftet med hela grejen. Så välkomna allihop!

Om någon verkligen vill gå med i gruppen efter att den blivit låst, skicka PM till Caisas, Grus grus eller Lanylena, så ska vi se om vi kan lösa det. Om någon skapar en andra grupp, skicka PM till mig (Caisas) med länk så kan jag lägga till den här i trådstarten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-30 20:21
    Vill ni gå med i Facebookgruppen, skicka förfrågan i PM till Caisas eller Lanylena!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-09 21:55
    FACEBOOKGRUPPEN TAR INTE LÄNGRE EMOT NYA MEDLEMMAR! SKAPAS EN NY GRUPP SOM NI VILL SKA LÄNKAS HÄR, SKICKA PM TILL MIG SÅ ORDNAR VI DET!

• Svar på tråden BF Januari 2016 :)
  • Linnea1986
    Kixpix skrev 2015-05-06 19:39:27 följande:

Jag plussade svagt på BIM -7 och gjorde ett nytt idag där det visar ett starkt plus.

Någon som känner ett tryck i underlivet? Precis som om när mensen kommer och skiten släpper. Är det för att livmodern ska börja växa? Fruktansvärt ont i ryggen med molvärk, yr, trött och illamående. Blä!

Har ett tryck i underlivet, känns som jag ska spricka sönder de gör så ont ibland :(
  • Kixpix
    Linnea1986 skrev 2015-05-06 19:45:37 följande:
    Har ett tryck i underlivet, känns som jag ska spricka sönder de gör så ont ibland :(
    Jag vaknade inatt av detta! Antagligen är det säkert för att kroppen måste ställa om sig, men sjukt obehagligt.
  • A--Sthlm

Haha gick ur gruppen igen då jag hittade en bekant som var medlem. Får ta och gå med sen igen när det blivit mer officiellt..

• Syllin

Jag har haft mycket stickningar i livmoder, skrev ett inlägg i bloggen tidigare om att stickningar och värk i livmodern är ligamentet som töjs. Verkar alltså vara helt normalt!

• Linnea1986
    Kixpix skrev 2015-05-06 19:57:23 följande:
    Jag vaknade inatt av detta! Antagligen är det säkert för att kroppen måste ställa om sig, men sjukt obehagligt.
    Känns som om mina blygläppar spricker när det gör så ont :/
  • Syllin

Idag ringde jag mödravårdscentralen och berättade att jag var gravid, det kändes stort på något sätt!!

Om en och en halv vecka ska jag dit på hälsosamtal!!

Det är lite mer på riktigt nu

• Linnea1986
    Syllin skrev 2015-05-06 20:25:05 följande:

Idag ringde jag mödravårdscentralen och berättade att jag var gravid, det kändes stort på något sätt!! smile1.gif

Om en och en halv vecka ska jag dit på hälsosamtal!!

Det är lite mer på riktigt nu smile2.gif

Jag var i måndags, nu vill ja bara tiden ska gå så ja får göra UL :)
  • WiMe06

Öm i brösten efter dem varit instängda i bh-n hela dagen sen tycker jag dem är lite lite större men inte spända på ngt sätt. Känner lite i magen i till och från men inte att det känns som värk direkt. Känner mig lite mer kissnödig än vanligt.

Har väldigt ont i huvudet nu ikväll, men det kan ju lika gärna vara att man är trött efter en stressig dag!

Och på tal om stress, jag har beslutat mig för att ändra en del saker i jobbet nu och privat för att slippa stressa, för stress är ju aldrig bra. Dem säger ju att stress ökar risken för MF och det vill jag ju inte.

När är det lagom att man kontaktar mvc? Hur har ni gjort?!

• Syllin
    Linnea1986 skrev 2015-05-06 20:27:38 följande:

Jag var i måndags, nu vill ja bara tiden ska gå så ja får göra UL :)

Vad tog dem upp på samtalet? Var det något att ha?

Jag har bokat tidigt UL på privatklinik samma dag som jag går in i vecka 11. Längtar!!
Svar på tråden BF Januari 2016 :)