Kixpix skrev 2015-09-13 17:49:14 följande:
Beror på hur gamla dina andra barn är? De har ju ALLT.
Har aldrig räknat på hur mycket jag "sparar in" men när jag åker upp senario höst tror jag man spara in en del på bebisinköpen då bebisgrejerna är så mycket billigare. T ex babyvakt osv :)
Dem är 6 och 8, den äldsta är intresserad av pyssel och rymden och den yngsta av typ allt mellan tv-spel och lego.
Man får väl se det som en dagsutflykt annars där man klarar många inköp på samma gång så man slipper ägna sig åt dem "tråkiga" inköpen senare. Börjar känna av lite i fogarna efter en hel arbetsdag så det känns som man kanske inte har så stor lust att flänga runt senare om det blir värre. Samt att jag nog gärna inte skickar mannen till att fixa amningsinlägg och annat till mig själv. Haha.
Om inte annat har dem väl en del heminredning nu för tiden med va? Det är så många år sen jag var där. Hur mkt pengar tror ni man behöver ha, fattar ju att det beror på vad man köper osv, men om man köper lite basicssaker till bebis som amningpump, kuddar, nån filt, amningsinlägg, babyvakt å sådär? Tänker inte att jag ska köpa några stora saker som babysitter eller bärsele eller så.
Ngn som vet om dem har tyger på gekås?