WiMe06 skrev 2015-12-26 12:35:50 följande:
Jag köpte mjuka hipsters i bomull för ett tag sedan att packa ner, men det vette katten om jag kan ha dem med en stor blöja under, haha, skulle kanske köpt en storlek större men det tänkte jag inte på. Men jaja, hinner jag köpa några mer så gör jag annars får det gå som det går. Får väl bo i nätbyxorna annars, haha.
Hade gärna åkt och kikat på lite rea, men orkar inte ge mig ut bland folk, har kikat lite på nätet men jag tycker det är så dåliga reor på nätet. Fasen jag vill ju fynda, 20 spänn sänkning är ju bara löjligt tycker jag, haha.
Är helt färdig idag, fy fasen vad dåligt jag sovit inatt. Har ingen ork att göra ngt med barnen heller, känner mig skittaskig. Men nu har dem en kompis här som springer runt och hostar ner hela huset istället. Suck! Jag är nog ingen rolig människa idag.
Ja men ibland är man vansinnigt tråkig helt enkelt, förstår att du inte har nån ork efter den natten! Jag brukar försöka tänka att det är bra att lära sig ha tråkigt också, för barn alltså, men det är svårt ibland, hehe.
Vi ska till köpcentret här i morgon, jag ska klippa mig och så måste vi köpa födelsedagspresent till min systerson och en ny dvd-spelare eftersom den gamla gett sig. Men jag tror inte jag orkar så mycket mer än så, det brukar vara så äckligt mycket folk på rean och jag tycker inte om mycket folk ens i vanlia fall.

Men Villervalla hade rätt bra rea iaf, synd bara att jag inte var så lockad av det som fanns där just den här säsongen.