amalie79 skrev 2015-12-27 18:32:19 följande:
Jag tog en tupplur nu på eftermiddagen. Skulle vilat idag men blev en sväng på rea idag med och tur det för jag hittade min snögubbedress på hm för halva priset! :D iof i 62 men den får vara lite stor då, dessutom kan byxorna och mössan användas ihop med annat också.
Sambon köpte en enligt mig svindyr stickad polarndress, de där med vintermotiv som kommit innan jul. Hade hoppats de skulle varit på rea men när den inte kom tänkte jag köpa bara bodyn i samma serie. Gnällde lite över priset men han sa bara: du vill ha den, jag vill ha deN, vi fick bra lön båda två denna månaden och du får en enda bebis älskling!
Så vi tog den med i 62 för att kunna använda den lite som overall, med något under, tror den är för varm att ha bara den, iaf hemma hos oss. Gillar när han säger så ibland! :)
Jag ska göra mitt ansträngande den 30 istället, köpte biljetter till Frölunda- Malmö shl- hockey:)
Sista matchen innan bebis både med tanke på ekonomi och ev amning osv:) sen siktar vi på finaler i april!
Nu ska jag dricka te och sätta på en film med lite julkänsla. Väljer mellan noll tolerans och Harry Potter just nu :D
Imorgon Mvc besök, v 37+2. Hoppas och tror att proverna säger så frisk som jag fortfarande känner mig. Ska bli kul att höra om bebis är fixerad än, sist var den ruckbar, och känner ingen skillnad nu, snarare mindre ont i svansen, vilket säkert har att göra med att det inte är någon kall mopedåkning i galonbyxor längre också.
Åh vad roligt med fynden!! Vi var inne på PoP idag, mest för att de har briotågbana och sonen tjatar att få gå dit, haha. Men vi behövde ju egentligen inget och kön var för lång för att jag skulle orka shoppa, men det fanns en del jag var sugen på ändå...
Roligt med hockeyn, min svåger är en riktig Frölundagalning och går på varenda hemmamatch och en hel del av bortamatcherna.

Håller tummarna för finalerna!
amalie79 skrev 2015-12-27 18:32:49 följande:
Men Gud jag gapskrattade åt detta :D
Haha ja det gjorde vi med! De åkte in till förlossningen sen, fast det var alldeles för tidigt (v 32) och väl där gick vattnet i undersökningsrummet och min kompis skulle gå på toa tyckte hon - varpå bebis praktiskt taget flög ut!

Allt gick fantastiskt bra men vilken start den ungen fick, hehe, men det finns gott om lika galna historier från barnets liv därefter kan jag säga. Tokig från början.