BF Januari 2016 :)
En bra termometer antar jag man kan införskaffa där med? Vi har ingenting sådant killarna är ju så stora.
Jag fick sms om att jag kunde hämta Libros babybox igår och har BF den 3 januari.
Det här med storlek på amningsbhar har jag också funderat på- hur pass stor skillnad blev det för er som har barn innan?
Här är en hemsida med vad alla gratis boxar innehåller:
hejbaby.com/artiklar/gratis-boxar-vaskor-och-bags-till-blivande-foraldrar-babyprodukter-och-erbjudanden/
och en till med bilder som ger en tydlig inblick vad som är värt att skaffa och vilka man kanske kan skippa för att slippa alla telefonförsäljare och mejlspam.
lenakronvald.blogg.se/2015/may/babyboxar-den-ultimata-guiden-2.html
Som ni kan se kommer blöjorna med i libero/pampers boxar :)
En list-ligist som jag som ääääälskar att skriva listor och stryka när det är klart fick på riktigt en sann lyckokänsla idag när vi gjorde det sista på appens checklista och fick 100% klart.
Sen är det säkert massa som vi glömt och inte tänkt på men det på checklistan är klart! :)
Det sista vi gjorde var att beställa barnvagn- i sista stund såklart iom att vi velat mellan två olika sen vi var och kollade första gången när jag var i vecka 15.