Mesakura skrev 2015-06-06 22:00:53 följande:
Ja jag vet inte vad jag ska tro.....jag har 4 missfall bakom mig men universum verkar inte vilja ge mig ett barn..... Chansen att det är ett missfall på gång i min kropp just nu är dessvärre hög :( jag hoppas att symtomen bara tagit semester, att all molvärk kommer tillbaka och att de brun lite blodblandade flytningarna är fullständigt normala. Ska på vul på tisdag men känns som det kan ställas in just nu eller endast kommer bli en undersökning för eventuellt missfall.
Då jag har flera missfall bakom mig har jag en pågående utredning som visat högt koagulerande blod vilket kan orsaka blodpropp när saker bildas typ runt v 4-6. Stämmer in på mina veckor. Men denna gång vet jag fan inte vad som är fel då jag fått utskrivet blodförtunnande i sprutform som jag tar varje dag. Så nu är väl missfallet bara av slumpen eller nåt.
Mf nr 1 var i sep 2014 v 6
Mf nr 2 var i dec 2014 v 5
Mf nr 3 var i jan 2015 v 5
Mf nr 4 var i mars/april v 5
Om det blir ett nu kommer det vara i v 8. Hoppas det går lika fort som de andra gångerna:(
Men fy vad jobbigt! :( har du några barn sen tidigare?
Att du orkar kämpa på är beundransvärt! Tror inte jag skulle våga bli gravid igen om jag nu skulle få missfall en tredje gång. Blir verkligen ledsen av att läsa ditt inlägg!
Hoppas och håller tummarna för att allt ser fint ut på tisdag, mina symtom kommer och går också, vissa dagar mår jag bra men vissa mår jag pyton.
Styrkekram