• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • Angdev
    Det vackraste skrev 2015-06-17 08:05:10 följande:

Blir cykeln 35 dgr el längre är sannolikheten större att det inte varit äl. Det händer ju ibland.

Har aldrig varit med om det innan. Är det vanligt? Kan jag göra något för att förebygga det? Hur sen kan mensen bli nu? Sorry många frågor :)
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-06-17 09:11:01 följande:
    Tog nu och blev hemskt besviken :(. Bara att invänta mensen.. :( phpilvaNj06162.jpg
    Är det än en gång bara jag som kan ana ett streck här!?!!!!!????
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-06-17 10:03:38 följande:
    Är det än en gång bara jag som kan ana ett streck här!?!!!!!???? smile3.gif
    Alltså jag såg väl ett spökstreck i så fall, kollade på testet nu, och ja jag kan kanske tyda något, men är inte säker.. Var ju en stund sen jag tog testet nu :( är ett obefintligt streck i så fall :/
  • Suada86
    Malin 845 skrev 2015-06-17 10:18:40 följande:

Alltså jag såg väl ett spökstreck i så fall, kollade på testet nu, och ja jag kan kanske tyda något, men är inte säker.. Var ju en stund sen jag tog testet nu :( är ett obefintligt streck i så fall :/

Det kanske bara inte uppfattade ditt hcg värde ännu...säkrast att vänta in bim..håller tummarna för dig!!!!!!
  • Malin 845
    Suada86 skrev 2015-06-17 10:22:59 följande:
    Det kanske bara inte uppfattade ditt hcg värde ännu...säkrast att vänta in bim..håller tummarna för dig!!!!!!
    Ja det är konstigt att jag nu kunde tyda en liiiiiiten skugga.. Men kanske bara är en synvilla.. Jag har bim på fredag, jobbar hela midsommarhelgen. Så får testa på söndag morgon om tant röd inte kommit. Eller hur många timmar ska man hålla sig? Kanske kan testa på lördag när jag vaknat? Sover ju ändå ca 5 timmar när jag gått av på morgonen :) tack!!! Snällt av dig!!
  • Suada86
    Malin 845 skrev 2015-06-17 10:27:39 följande:

Ja det är konstigt att jag nu kunde tyda en liiiiiiten skugga.. Men kanske bara är en synvilla.. Jag har bim på fredag, jobbar hela midsommarhelgen. Så får testa på söndag morgon om tant röd inte kommit. Eller hur många timmar ska man hålla sig? Kanske kan testa på lördag när jag vaknat? Sover ju ändå ca 5 timmar när jag gått av på morgonen :) tack!!! Snällt av dig!!

Aaa sånt där kan ju vara lurigt! Man vill ju såå himla gärna se det där strecket :) känn efter när du vill göra nytt test o prova kanske dem där clearblue...de verkar vara bra vad jag hört av andra. Prova när du fått mer sömn så slipper du hålla dig i timmar :) lycka till nu o blir det inte nu så kommer det alldeles säkert snart!!!! Kram
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-06-17 10:27:39 följande:
    5 timmar borde absolut räcka!
    Hur lång tid gick det emellan nu när du tog testet?
  • Malin 845
    Suada86 skrev 2015-06-17 10:40:12 följande:
    Aaa sånt där kan ju vara lurigt! Man vill ju såå himla gärna se det där strecket :) känn efter när du vill göra nytt test o prova kanske dem där clearblue...de verkar vara bra vad jag hört av andra. Prova när du fått mer sömn så slipper du hålla dig i timmar :) lycka till nu o blir det inte nu så kommer det alldeles säkert snart!!!! Kram
    Ja man vill ju se det :). Eller så kan jag ju testa i helgen :). Tack så mycket! Lycka till du med! :) kram
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-06-17 10:47:33 följande:
    5 timmar borde absolut räcka! smile1.gif
    Hur lång tid gick det emellan nu när du tog testet?
    Du menar sen jag testade förra gången? I förgår :)
  • svurkbebis
    Malin 845 skrev 2015-06-17 09:21:36 följande:

Tredje försöket är det.. :( känner nu att all den molnande smärtan jag känt i en vecka är bara inbillning :(.

sambon sa bara: jaha inget nu heller och gick iväg när jag tagit testet, jag själv blir ledsen... :(

om det inte blir nu så blir det senare, ge inte upp hoppet!för oss var det här 10:e försöket, har alltid gått på första försöket med mina 3 andra barn så detta var en ny upplevelse, många besvikelser.

ta ett nytt test på bim o jag håller hårt i tummarna för dig!
Svar på tråden BIM juni 2015