-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Stort grattis till dig! :)GlitterLina skrev 2015-06-24 09:58:51 följande:Skulle ha mens idag! kan inte fatta att det e sant!Jag e gravid :) Trots bara en äggledare!
-
Bim -2, testade imorse o såg en svag skugga! Visade det för sambon o han ser den också! Försöker bifoga bild...
-
Försöker igen..
-
Ok, verkar inte som att det fungerar från min mobil... Får försöka hemifrån ikväll istället...
-
Åh, så spännande! Uppdatera oss asap!linnsanbelle skrev 2015-06-24 22:40:07 följande:åh va kul :D jag ska nog testa imorgon, hoppas jag joinar dig!www.mammaprat.blogg.se - Följ min resa mot ett plus och min vän genom hela graviditeten
-
Malin 845: jag tyckte testlagrets stickor var jättebra. Testade äl-stickorna för första gången förra månaden och kunde följa utslag lätt. Plussade den med så bara positivt härifrån
-
Jag hade börjat när flytningarna börjar likna älflytningar. Då bör ju äl vara ca en vecka bort som mest? Visar det inget så hade jag hoppat över en dag och sedan testat igen men jag är ju novis jag med på detta så vet ej om det är så man bör göra.Malin 845 skrev 2015-06-25 00:02:16 följande:Ska nog införskaffa mig sådana då! :)
Ja men konstigt nog hade jag 28 dagar när jag precis slutat med dem. Men kan vara att det är 39 dagar nu så länge innan det vänder. Men om man inte vet precis när man har äl ( som jag då som har lång cykel) när ska man då testa? Utan att göra av med massvis tester? Känner ju molnande smärta samt att jag har flytningar, men är ju inte säkert att jag har äl ändå eller? :/
Nu längtar jag till äl! -
Tack det samma :)Malin 845 skrev 2015-06-25 06:28:09 följande:Är själv på bim +6 och ingen mens. Lycka till! / en annan nattjobbare :D -
Nu kom min mens som brevet på posten, finns ju inget mer regelbundet än den :) Lycka till alla fina tjejer! Hoppar över till juli tråden, hoppas vi inte ses där ;)
-
Då får man önska dig en härlig och sexigSuada86 skrev 2015-06-25 10:12:18 följande:Nu kom min mens som brevet på posten, finns ju inget mer regelbundet än den :) Lycka till alla fina tjejer! Hoppar över till juli tråden, hoppas vi inte ses där ;)
juli med nya chanser! Ses kanske i julitråden, spännande dagar att vänta här!