• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • cutebike
    linnsanbelle skrev 2015-06-26 08:30:55 följande:

Det är verkligen sant!

4 mars blir vi föräldrar.

Önskar alla ett stort lycka till som fortfarande försöker <3

Va roligt! Grattis! {#emotions_dlg.flower}
  • Mayy

Det är verkligen sant!

phpPkm7BW44496.jpg

www.mammaprat.blogg.se - Följ min resa mot ett plus och min vän genom hela graviditeten
    Grattis så kul! <3
  • Josssa9o
    mmeli skrev 2015-06-26 08:30:26 följande:
    Jag vill inte va negativ.. Men det är ju självklart ett annat material där det ska bli ett sträck. Detta material blir ju fuktigt vilket skapar en viss färgförändringar (som allt när det blir blött)..detta framhävs mer när du byter färg på bilden. Kan du inte se det med blotta ögat så är det inget streck...
    Står högre upp att man ser med ögat!!!!
  • linnsanbelle
    Josssa9o skrev 2015-06-26 11:06:15 följande:

Står högre upp att man ser med ögat!!!!

Mitt test igår på bim-1 va så jäääkla svagt (finns bild i bloggen) och sambon fick vrida o vända testet för att se,

Men vi såg! Att få med de på bild va skitsvårt.

Som du såg så plussade jag ju idag på CB veckoindikator.. Så du är definitivt gravid, svagt eller inte :) stort grattis!!

Tack alla för grattishälsningar !!
    www.mammaprat.blogg.se - Följ min resa mot ett plus och min vän genom hela graviditeten
  • miamarina84

Gjorde ett gravtest idag som var negativt. Ska ha mens sista juni eller 2/7 så hoppas fortfarande ;) testa pga av att det blir några cider idag.

• Mayy
    miamarina84 skrev 2015-06-26 17:08:12 följande:

Gjorde ett gravtest idag som var negativt. Ska ha mens sista juni eller 2/7 så hoppas fortfarande ;) testa pga av att det blir några cider idag.

Håller tummarna :) En fråga bara.. Hur menar du med datumen? Menar du mellan dom datumen är BIM eller? Varför annars så spridda? Jag tror min BIM också är 2/7! :)
  • miamarina84
    Mayy skrev 2015-06-26 17:19:48 följande:

Håller tummarna :) En fråga bara.. Hur menar du med datumen? Menar du mellan dom datumen är BIM eller? Varför annars så spridda? Jag tror min BIM också är 2/7! :)

Fick besök mitt i mitt inlägg skrivande så blev fel. Ja bim ska egentligen vara 2/7 men då ägglossningen kom två dagar tidigare än planerat så kanske bim flyttade sig två dagar fram oxå. Då stämmer det mer in på lutealfasen oxå ;) så nu när jag inte plussa innan så hoppas vi att ibte mensen kommer ändå. Trots allt vårt nionde försök :( men nu ska jag ut o fira en kamrat o glömma allt med barn ;) woop woop
  • Mayy
    miamarina84 skrev 2015-06-26 17:24:01 följande:
    Fick besök mitt i mitt inlägg skrivande så blev fel. Ja bim ska egentligen vara 2/7 men då ägglossningen kom två dagar tidigare än planerat så kanske bim flyttade sig två dagar fram oxå. Då stämmer det mer in på lutealfasen oxå ;) så nu när jag inte plussa innan så hoppas vi att ibte mensen kommer ändå. Trots allt vårt nionde försök :( men nu ska jag ut o fira en kamrat o glömma allt med barn ;) woop woop
    Haha okej :) I see! Trevlig kväll :)
  • TouchOfRed

Vad roligt att ni också ser strecket, då inbillar vi oss nog inte! :) Okej, nu testade jag imorse också och det var ett likadant svagt streck igen. Jag bara tänker att 2 test 2 dagar på rad kan ju inte visa fel! Jag ska testa med cb digital imorgon när jag har Bim!

• TouchOfRed

Det är verkligen sant!

Stort grattis! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden BIM juni 2015