-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Åh grattis!!!!GlitterLina skrev 2015-06-24 09:58:51 följande:Skulle ha mens idag! kan inte fatta att det e sant!Jag e gravid :) Trots bara en äggledare!
-
På mig gör det de iaf . Börjar med vattniga och sen vid äl är de långa och sega (ursäkta detaljerna) har faktiskt inte använt ältester innan men tror de ska vara det! Jag köpte från Tradera, billiga men bör ha samma funktion :)Malin 845 skrev 2015-06-24 22:00:30 följande:Nej men jag hade värk, vattniga flytningar precis som tidigare när jag haft det. Men är äl testerna tillförlitliga? Jag brukar ha 28 dagars cykel, slutade med P plåster i april, så kan ju vara att kroppen fortfarande stabiliserar sig.. Kan du tipsa om bra äl tester? Köper stavtester med gravtest men blir ju så dyrt.. Oj så äl flytningarna kan komma innan äl?
Lycka till! :)
Säkert plåsterna som ställer till din cykel! Men det bör väl rätta till sig. Jag är tyvärr oregelbunden sen flera år :( -
BIM eftersläntare ;) (hur går det för alla???)
12/6 lillskrutten
14/6 muuppeens, LetMeLiveInThatFantasy, Anna09
16/6 medow
17/6 mkes, Glovey, m2b
18/6 Josssa90, Cystan, sommarblomma1
19/6 natlin, Malin 845, Meli09, Nenna, Carolaj83
20/6 HardrockGoddess, Maka94,miachr78, Ashurst Klara, svurkbebis
20-21/6 gabriellap
21/6 RapidAngel, gullan83, Knasbollen87
22-23/6 mikamon
23/6 skepparbarn
BIM
24/6 Knaappeen
24-25/6 Suada86
26/6 linnsanbelle
27/6 TouchOfRed
29/6 Mmeli
30/6 soofa, Att vänta
PLUSSAT +
Caylyn BF 7/2
Desideri BF11/2
Aniroma
canada
EliWe
lindakarlsson4380 BF19/2
sladda
Marta2005
NellieMeja BF 18/2
Marie14
Nenna
Längtan Så Stor
Javli
siz
svurkbebis BF 28/2
GlitterLina 2/3
Tassen 3/3 -
åh va kul :D jag ska nog testa imorgon, hoppas jag joinar dig!GlitterLina skrev 2015-06-24 21:02:34 följande:Tack :) :). Ja fick ju neg i måndags! Hade inga symptom alls faktiskt denna gång. Men nu börjar det krypa fram -
Håller tummar för dig så vi kan följas :)linnsanbelle skrev 2015-06-24 22:40:07 följande:åh va kul :D jag ska nog testa imorgon, hoppas jag joinar dig!www.mammaprat.blogg.se - Följ min resa mot ett plus och min vän genom hela graviditeten -
Linnsanbelle, precis så har jag haft också och tror jag har BIM nu på fredag med. Jag har stick på båda sidorna i magen men utöver det tror jag inte jag märkt något annat? ÄL går däremot verkligen inte obemärkt förbi! Känner du något annat? Hur länge har ni "försökt"?linnsanbelle skrev 2015-06-24 18:55:50 följande:stickningar och typ "växtvärk" där nere, har känt lite varje dag men igår var det suuuupertydligt. Så himla konstigt. Idag är det typ som bortblåst och jag tror att det är den jäkla mensen som spökar så med mig! bim-2
www.mammaprat.blogg.se - Följ min resa mot ett plus och min vän genom hela graviditeten -
Ska nog införskaffa mig sådana då! :)sommarblomma1 skrev 2015-06-24 22:22:19 följande:På mig gör det de iaf . Börjar med vattniga och sen vid äl är de långa och sega (ursäkta detaljerna) har faktiskt inte använt ältester innan men tror de ska vara det! Jag köpte från Tradera, billiga men bör ha samma funktion :)
Säkert plåsterna som ställer till din cykel! Men det bör väl rätta till sig. Jag är tyvärr oregelbunden sen flera år :(
Ja men konstigt nog hade jag 28 dagar när jag precis slutat med dem. Men kan vara att det är 39 dagar nu så länge innan det vänder. Men om man inte vet precis när man har äl ( som jag då som har lång cykel) när ska man då testa? Utan att göra av med massvis tester? Känner ju molnande smärta samt att jag har flytningar, men är ju inte säkert att jag har äl ändå eller? :/ -
Fråga till er alla!
Hur bra är stickorna man testar med äl och graviditet?? Har bara köpt stavtester för att kolla graviditet men är stickorna lika bra? Är de bra på testlagret? Finns ett paket med 28 äl tester o 20 gravtest för 319 kr, billigt eller dyrt?
Hur ofta testar man med äl tester? -
Är på bim + 8 och ingen mens!! Har mensvärk i bland och inatt haft tryckande känsla i tjejmagen! ( jobbar natt) ska köpa test när jag slutat och testa
-
Är själv på bim +6 och ingen mens. Lycka till! / en annan nattjobbare :DJosssa9o skrev 2015-06-25 03:22:24 följande:Är på bim + 8 och ingen mens!! Har mensvärk i bland och inatt haft tryckande känsla i tjejmagen! ( jobbar natt) ska köpa test när jag slutat och testa