-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Okej :( hoppas det händer något snart så du slipper gå i ovisshet!Malin 845 skrev 2015-06-25 19:58:52 följande:Kan vara jag som ser något bara då. Är på bim +6. Jag ringde bm som sa att det kan ta 2 veckor innan det syns på tester. Men känns hopplöst :( -

Okej, nu sitter jag vi min dator istället för mobilen, så kanske det fungerar att föra över en bild nu...
Som jag skrev imorse så tycker jag mig se ett mkt svagt streck, även min sambo tyckte han såg det. Inte så tydligt här på bild, men tydligare i verkligheten. Vad tror ni tjejer? kan det vara ngt på gång? BIM-2. Är det värt att testa imorgon igen eller ska jag behöva ha tålamod till lördag?
-
Jag ser ett svagt streck!linnsanbelle skrev 2015-06-25 12:00:25 följande:Här kommer en kass bild :P
Va tror ni?
-
Grattis!Maj18 skrev 2015-06-25 14:12:22 följande:Skulle fått mensen igår. Tog två test idag. Visst är det positivt???
-
Jag ser också något :DTouchOfRed skrev 2015-06-25 20:53:31 följande:
Okej, nu sitter jag vi min dator istället för mobilen, så kanske det fungerar att föra över en bild nu...
Som jag skrev imorse så tycker jag mig se ett mkt svagt streck, även min sambo tyckte han såg det. Inte så tydligt här på bild, men tydligare i verkligheten. Vad tror ni tjejer? kan det vara ngt på gång? BIM-2. Är det värt att testa imorgon igen eller ska jag behöva ha tålamod till lördag?
-
Här kom mensen i måndags, på BIM-dan :(
-
Jag ser något! :DTouchOfRed skrev 2015-06-25 20:53:31 följande:
Jag skulle inte kunna hålla mig, utan testa både i morgon och lördag. Om du ändå har tester hemma liksom. ;) -
Så hade jag bim -5 sen bim-1 va det mycket tydligare....grattis :)
TouchOfRed skrev 2015-06-25 20:53:31 följande:Okej, nu sitter jag vi min dator istället för mobilen, så kanske det fungerar att föra över en bild nu...
-
Ta bort själva skalet på testet! :)Malin 845 skrev 2015-06-25 19:58:52 följande:Kan vara jag som ser något bara då. Är på bim +6. Jag ringde bm som sa att det kan ta 2 veckor innan det syns på tester. Men känns hopplöst :( -
Känslan när man ser svaga streck på 3 test :D