-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Dagens eventuella symptom: Väldigt ömma bröst. Brukar jag få innan mens också i och för sig men inte så här tidigt i cykeln.
-
Åå tack fina du! Håller alla tummar o tår för dig!cutebike skrev 2015-06-25 10:21:27 följande:Då får man önska dig en härlig och sexig
juli med nya chanser! Ses kanske i julitråden, spännande dagar att vänta här! 
Håll mig uppdaterad
-
fick också ett väldigt svagt streck idag på gravtestet. men jag vågar inte hoppas än, det är fortfarande väldigt svagt. hihi
-
Har du bild?:) hoppas för din skull spännande:)linnsanbelle skrev 2015-06-25 10:58:51 följande:fick också ett väldigt svagt streck idag på gravtestet. men jag vågar inte hoppas än, det är fortfarande väldigt svagt. hihi
-
Här kommer en kass bild :P
Va tror ni?

-
Jag ser nåt!linnsanbelle skrev 2015-06-25 12:00:25 följande:Här kommer en kass bild :P
Va tror ni?

www.mammaprat.blogg.se - Följ min resa mot ett plus och min vän genom hela graviditeten -
Man ser mer irl men är rädd att de e spök :)sommarblomma1 skrev 2015-06-25 12:02:55 följande:Jag ser nåt!
För tidigt att testa imorgon igen va? Borde vänta tills på lördag? Om mensen håller sig borta vill säga. -
Jag ser också! Tror inte det är spök. Det rosa utlinnsanbelle skrev 2015-06-25 12:00:25 följande:Här kommer en kass bild :P
Va tror ni?
-
Skulle fått mensen igår. Tog två test idag. Visst är det positivt???

-
Det är det helt klart! :D Grattis!Maj18 skrev 2015-06-25 14:12:22 följande:Skulle fått mensen igår. Tog två test idag. Visst är det positivt???