-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Igår var min sambo med i en trafikolycka, han klarade sig med änglavakt och bilen blev en skrothög. Skakiga dagar och en massa oro. Så tacksam att jag inte plussade den här månaden.. Ibland så bara faller allt på plats. Sambon sa precis "tänk om vi hade plussat, då hade kanske inte jag levt. Jag kanske fick en andra chans istället för att det skulle bli en liten bebis" tårarna bara rinner, skakar och är så chockad. Nu ska vi försöka samla ihop oss, leta en ny bil. Vi som hade sett framemot att ha bebis och vagn i den här bilen. I helgen åker vi på hotellweekend ich sen hoppas jag att psyket klarar av försök nr 3 i juli. Kram på er!
-
Oj herregud! Vilken tur att han hade änglavakt!!! Stor kram till er båda!! <3Maka94 skrev 2015-06-23 20:58:26 följande:Igår var min sambo med i en trafikolycka, han klarade sig med änglavakt och bilen blev en skrothög. Skakiga dagar och en massa oro. Så tacksam att jag inte plussade den här månaden.. Ibland så bara faller allt på plats. Sambon sa precis "tänk om vi hade plussat, då hade kanske inte jag levt. Jag kanske fick en andra chans istället för att det skulle bli en liten bebis" tårarna bara rinner, skakar och är så chockad. Nu ska vi försöka samla ihop oss, leta en ny bil. Vi som hade sett framemot att ha bebis och vagn i den här bilen. I helgen åker vi på hotellweekend ich sen hoppas jag att psyket klarar av försök nr 3 i juli. Kram på er!
-
Tog som sagt ut pstaven för 4 veckor sedan. Har såna jäkla värmesvallningar och öm i bröstvårtorna. Men fick pos på äl test kan drt vara en graviditet. Mår lite illa på kvällen och morgonen.
-
Tyvärr kom min mens den 18:e beräknad BIM var 18/6. Hoppar över till Julitråden för 4:e försöket. Någon mer än jag som är runt 35 som försöker med syskon?
-
Stort grattis!Söpöliini skrev 2015-06-23 14:39:47 följande:Har nu tagit ett nytt test för att vara säker på att fredagens streck inte syntes försent. Här är resultatet:
Testet efter ca 3 minuter
Samma test efter 10 minuter
Önskar er alla lycka till!
-
Jag är snart 34 och är på andra försöket på tredje barnet, har bim 5/7. Kom till julitrådennatlin skrev 2015-06-23 20:24:30 följande:Tyvärr kom min mens den 18:e beräknad BIM var 18/6. Hoppar över till Julitråden för 4:e försöket. Någon mer än jag som är runt 35 som försöker med syskon?
Hur många barn har du? Har det gått snabbt tidigare att bli gravid? -
Jag är 35 och inne på tredje försöket med tredje barnet. Äl nu i dagarna och BIM runt 9/6.blivit gravid innan första mens vid pillerslut och på tredje försöket förut men då med annan partner och yngre. Hoppas vi plussar snabbt ????natlin skrev 2015-06-23 21:24:30 följande:Tyvärr kom min mens den 18:e beräknad BIM var 18/6. Hoppar över till Julitråden för 4:e försöket. Någon mer än jag som är runt 35 som försöker med syskon?
-
Symtomen kan ju vara både för äl och graviditet. På mina äl stickor får jag oxå starkt posetivt nu när jag är gravid.9camilla9 skrev 2015-06-23 21:17:15 följande:Tog som sagt ut pstaven för 4 veckor sedan. Har såna jäkla värmesvallningar och öm i bröstvårtorna. Men fick pos på äl test kan drt vara en graviditet. Mår lite illa på kvällen och morgonen.
Kolla med ett gravtest oxå! :) -
natlin skrev 2015-06-23 21:24:30 följande:Tyvärr kom min mens den 18:e beräknad BIM var 18/6. Hoppar över till Julitråden för 4:e försöket. Någon mer än jag som är runt 35 som försöker med syskon?
-
Jag är 35. Fjärde cykeln.