-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Tack Nirvie, har ingen termometer men får införskaffa mig det.
Fått starkt utslag på äl test både igår och idag men mina flytningar är vita mer lotionaktiga.
Kan jag ha äl ändå trots dessa flytningar?
Funkar tyvärr inte att lägga upp bild tråden :-/
-
Skepparbarn, tänkte skicka ett PM men kommer inte in på din sida
-
Översta ÄL-testet 09 imorse, understa kl 16:00 idag =)
Dags för ÄL snart, har stegrat lite varje dag nu :D :D
Troligtvis ÄL om 2-3 dagar!

-
Vi har en dotter på 2 år snart :) hoppas det tar sig för oss båda denna månad då :)
Fsake skrev 2015-05-26 14:25:57 följande:Jag har två, 6 och 8 år så denna blir en sladdis :) vår sista :) du?
-
Ingen aning tyvärr. Jag bara gissar på olika alternativ utifrån vad jag läst mig till samt vad jag sett tidigare här på fl kring andra personers erfarenheter. Vita lotionaktiga flytningar skall också kunna vara ett tecken på graviditet, men kanske kan man få det annars också? Har du regelbunden mens annars? Skiljer sig detta från vad du är van vid sedan tidigare?grästuva skrev 2015-05-26 15:07:40 följande:Tack Nirvie, har ingen termometer men får införskaffa mig det.
Fått starkt utslag på äl test både igår och idag men mina flytningar är vita mer lotionaktiga.
Kan jag ha äl ändå trots dessa flytningar?
Funkar tyvärr inte att lägga upp bild tråden :-/
-
Äl enligt app på fredag 29/5. Idag blev det mys två ggr. Hehe hoppas vi håller i det veckan ut så har vi gjort vad vi kan. men samtidigt om det inte tar sig efter så mycket mys så kanske besvikelsen blir större.
-
Jag har ganska regelbunden mens, mellan 27-30 dagars cykel.
Yngste sonen är 16 månader, detta är femte mensen sedan förlossningen med honom så jag vet inte riktigt hur den "brukar" vara ännu
Plussade på BIM -6 förra mensen men började blöda samma dag, testat blankt efter det både på äl test och graviditetstest.
Misstänker att jag har äl redan på dag 11 i cyklen.
Får väl vänta och se, att vänta är inte min starka sida dock
Varför kan jag inte lägga in bilder i tråden?
-
Sådär då har man precis beställt hem gravtest då :) <3
-
Var beställde du? Hoppas det blir bra resultat :DNystjärna skrev 2015-05-26 18:02:08 följande:Sådär då har man precis beställt hem gravtest då :) <3
-
Beställde ifrån apotek faktiskt, Cb tester där ifrån :) Var ganska billigt så passa på :) Så 4 vanliga och ett digitalt. Ja känns spännande och nervöst samtidigt :p Har ju inte bim förens den 6-7 juni vad jag tror. Och hade ju inte tänkt testa förens 5 juni så några dagar kvar :) Då kommer jag vara på äl +11 så hoppas verkligen :) Eftersom jag fick positivt utslag på äl-testet i söndags eftermiddag så har jag räknat på att äl var igår :) Hoppas så,vore en vacker och minnesvärd bröllops present verkligen :)Caylyn skrev 2015-05-26 18:03:56 följande:Var beställde du? Hoppas det blir bra resultat :D