• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • Marie14

Vet inte vad som är med mig riktigt.
    Jag fick stegring på ÄLtest i torsdagskväll....fick typiska ägglossningsflytningar typ fredag och har det fortfarande. Vattniga, slemmiga , lite vitaktiga  flytningar. De trådar sig mycket. Har inte haft så här mycket flytningar sen jag var gravid. Har värk också, igår kändes det som att ägget fäste. Men kan det verkligen gå så fort? Det kändes som hugg igår.

• Marie14

Jag fick stegring på ÄLtest i torsdagskväll....fick typiska ägglossningsflytningar typ fredag och har det fortfarande. Vattniga, slemmiga , lite vitaktiga  flytningar. De trådar sig mycket. Har inte haft så här mycket flytningar sen jag var gravid. Har värk också, igår kändes det som att ägget fäste. Men kan det verkligen gå så fort? Det kändes som hugg igår.

• Symetrical
    Marie14 skrev 2015-05-25 14:34:51 följande:

Är du säker på att ägget släppte i fredags då? Var det helt positivt i torsdags? Och fortsatte du ta test för att se om det bleknade sen? Låter nämligen verkligen som att äl fortfarande håller på i mina öron. Man brukar bli betydligt torrare dagarna efter äl och sedan blir flytningarna (om man har några) mer krämiga innan bim. Du tempar inte, eller? Isf är det ju tydligt när ägget släppt.
  • Tett90
    Symetrical skrev 2015-05-25 18:21:39 följande:
    Är du säker på att ägget släppte i fredags då? Var det helt positivt i torsdags? Och fortsatte du ta test för att se om det bleknade sen? Låter nämligen verkligen som att äl fortfarande håller på i mina öron. Man brukar bli betydligt torrare dagarna efter äl och sedan blir flytningarna (om man har några) mer krämiga innan bim. Du tempar inte, eller? Isf är det ju tydligt när ägget släppt. smile1.gif
    Jag har flytningar från att ägget släppt ända fram till Bim !
  • linnsanbelle
    Tett90 skrev 2015-05-25 18:44:29 följande:
    Jag har flytningar från att ägget släppt ända fram till Bim !
    Hakar också på ... :)
    Marie14: Jag hade också flytningar från äl-bim och det låter verkligen som äl-flytning i fredags. Ägget kan ju fästa efter 3 dagar... OM Du tror att det fäste igår så kan du nog testa om ett par dagar :) Lycka till!
    www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • sowe81
    Fian88 skrev 2015-05-25 08:09:13 följande:
    Har ett helt gäng billiga stickor här hemma som jag brukar börja tjuvtesta med på ca bim-4 smile5.gif . Har även några cb-plus och cb-digital men dom spar jag tills jag får utslag på stickorna! Jag blir ju lugnad av att börja testa tidigt, har provat att vänta till bim men har då byggt upp massa förhoppningar och besvikelsen har blivit värre smile4.gif . Så för mig är det bättre att börja tidigt smile1.gif
    Precis så har jag känt också. Får man negativt test kan man ändå på nåt sätt ställa in sig på det nån dag.

Men det var jobbigt för två månader sen när jag fick pluss på äl+10 o sen blev det starkare nån dag för stt sen på äl+14 vara svagt igen o dagen efter kom mensen. Kemisk graviditet som min läkare sa. Den var tuff....

Men nu är det vår tur!!! Eller hur?
  • sowe81
    Caylyn skrev 2015-05-25 07:20:19 följande:

Blev inget positivt test idag men det är ju fortfarande tidigt. Tyckte mig ana en väldigt svag nyansskillnad däremot. Ska vänta tills slutet av veckan och ta ett nytt då.

Gör du rätt i, vissa får ju inte plus förens på äl+14-15...
  • sowe81
    Nystjärna skrev 2015-05-25 10:30:36 följande:
    Jodå hade en väldigt trött dotter som somnade på 10 min,så lyckades allt få till det :) Vet vad du menar ganska mycket så här också :) Så det funkar ibland med soffan också :p All sätt är bra utom de dåliga ;)
    Haha precis, bara det går och blir skönt så spelar det ju ingen roll...
  • Javli

ÄGGLOSSNING

17/5 knaappeen

18/5 Caylyn, malar87

18-19/5 aniroma

19/5 Brinkly

21-22/5 gruvan

22/5 miamarina84, Desideri, Trett90

22-23/5 EliWe

24-25/5 Nystjärna

25/5 kastrullen

26/5 waan

27/5 Fronten, lindakarlsson4380

29/5 Angdev, lillskrutten, Nirvie, Kvinna84a

30/5 Tr86

31/5 jeniii888, muuppeens

1/6 fsake

2/6 mkes, 

3-6/6 Maka94

4-6/6 skepparbarn

4/6 sommarblomma1

5/6 natlin, Malin845

6/6 HardrockGoddess

6-7/6 Symetrical

7/6 linnsanbelle

ca 8/6 Javli

BIM

1-2/6 knaappeen

2/6 Caylyn, Brinkly

3/6 miamarina84, Desideri, gruvan

4/6 Fian88

4-5/6 aniroma

5/6 Tett90, Desideri

6/6 sowe81

6-7/6 Nystjärna

7-8/6 Marie14

8/6 kastrullen, NellieMeja

9/6 waan, EliWe

10/6 Fronten, lindakarlsson4380

12/6 Angdev, Kvinna84a

13/6 Nirvie, Tr86

14/6 Jeniii88, muuppeens

16/6 fsake

17/6 mkes

18/6 sommarblomma1

19/6 natlin, Malin 845

20/6 HardrockGoddess, Maka94, skepparbarn

22/6 linnsanbelle

ca 22/6 Javli

• Fian88
    sowe81 skrev 2015-05-25 19:29:04 följande:
    Precis så har jag känt också. Får man negativt test kan man ändå på nåt sätt ställa in sig på det nån dag.

Men det var jobbigt för två månader sen när jag fick pluss på äl+10 o sen blev det starkare nån dag för stt sen på äl+14 vara svagt igen o dagen efter kom mensen. Kemisk graviditet som min läkare sa. Den var tuff....

Men nu är det vår tur!!! Eller hur?
    Ja verkligen!!
Svar på tråden BIM juni 2015