-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Mm dom här första dagarna är segast tycker jag. När det gått 7-8 dagar kan man ju börja räkna ner, då känns det lite bättre.Desideri skrev 2015-05-27 12:34:35 följande:Haha ja det tycker jag vi kan göra! Alltså det är helt sjukt vad sakta det går när man väntar och längtar. Jag är på äl+5 idag och det känns som det gått jättelång tid sen äl men det är bara ynka 5 dagar sen. Suck -
Önskar så att det tar sig denna lånad annars får vi vänta till augusti typ. Nästa äl blir beräknad på midsommar o då har vi gäster eller är borta o kommer få svårt att få till det och i juli är sambon bortrest. Seg sommar om det inte tar sig nu....
-
Ja samma här, nästa ÄL är vi i Danmark med mina föräldrar. Sover i samma stuga. Tvekar på att vi får till det då :psowe81 skrev 2015-05-27 14:22:42 följande:Önskar så att det tar sig denna lånad annars får vi vänta till augusti typ. Nästa äl blir beräknad på midsommar o då har vi gäster eller är borta o kommer få svårt att få till det och i juli är sambon bortrest. Seg sommar om det inte tar sig nu....
-
Åh denna längtan och ovisshet. Längtar så efter att få veta om vi lyckades eller inte hade varit så skönt och bara veta,ovissheten är det värsta jag vet och att inte ha kontrollen över vad som händer eller kommer och hända :( Som någon sa kan man inte bara få hoppa fram en vecka eller så. Fick ju positivt äl test i söndags, så gissar på att äl var i måndags så jag är bara på äl +2 idag :( Och bim - 11 och jag tänkte tidigast testa den 5/6 med andra ord bim-1 och äl +11 men hur skall jag klara av och vänta så länge. Sugen just nu på att ta test tidigare typ bim -3 men då kommer de bara vara äl + 8 så lär nog inte visa något då :( Frågan är om cykeln kommer vara på 26 dagar som den varit senast nu när äl kom lite senare än väntat frågan är om vi bör vänta och testa senare,men kan vara bra och veta då de kan vara att vi skall få sova på ett hotell på bröllopsnatten och få champagne men i nu läget tänkt be om alkoholfritt. Tänker ifall de visa negativt då dagen på bim -1 bara för det är äl+11. Plussade ju på bim-3 med dottern, men inte säkert det blir så nu. Vet inte hur jag skall tänka eller göra. Hur hade ni gjort? Förlåt för lite rörigt inlägg.
-
Hoppar in här från majtråden då jag fick mens idag :(
-
Tråkigt!GlitterLina skrev 2015-05-27 19:29:11 följande:Hoppar in här från majtråden då jag fick mens idag :(
Men välkommen hit
-
Tack så mycket :(..Fian88 skrev 2015-05-27 19:37:06 följande:Tråkigt!
Men välkommen hit
Finns det någon lista där alla skrivit ÄL & BIM ?? -
Syrran tittade inom idag. Efter att ha tittat på mig en stund frågar hon om mina bröst har blivit större.
Nog för att de gör ont och har blivit tyngre trodde bara inte att de blivit större -
Där finns en någon sida tillbaka. Du kan antingen fylla i den eller skriva ner din ÄL o BIM så fyller vi på vid tillfälle :)GlitterLina skrev 2015-05-27 19:44:54 följande:Tack så mycket :(..
Finns det någon lista där alla skrivit ÄL & BIM ?? -
Hallå ! Jag undrar om npgon har någon erfarenhet av clearblues digitala ägglossningstest.. På mitt test så blev det ingen glad gubbe , det blev bara en cirkel och det betyder ju att jag inte har ägglossning men när jag drar ut Stickan så finns tvp blåa streck ? Ett kontroll streck och ett svagt vid sidan .. Vad betyder detta ?:/