• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • gruvan
    Desideri skrev 2015-05-26 23:01:52 följande:

Haft molvärk sen igår. Idag har jag haft ökade flytningar och precis nyss kände jag som ett snabbt hugg i livmodern. Man blir helt nuts i väntan på bim. Är bara på äl+4 så det känns väldigt osannolikt att det är nått så tidigt.

Jag är också på äl+4 idag och har börjat få molvärk långt ner i magen. Inga bruna flytningar än heller, vilket jag har fått de två senaste perioderna några dagar efter äl och inte varit gravid. Så det ser jag som positivt! Gud vad tråkigt det är att vänta på bim! Dagarna går ju så långsamt. :)
  • grästuva

Idag var äl testet något svagare så jag antar att det var äl ändå (isf missade vi den).

Förstår mig inte på min kropp, hur kan äl inträffa när flytningarna är "torra" och lotionaktiga

Hur ska simmarna ta sig fram då?

Blev lite off idag känner jag.

♥ Stolt mamma till tre fina pojkar. Theo 24/12-07, Oliver 4/4-11 och Filip 11/4-12 ♥
  • EliWe

Efter 6 dagar med blinkande gubbe blev det äntligen en fast gubbe! Så ÄL sker inom ett dygn ca, blir mys ikväll helt enkelt!

Var orolig att jag inte hade ÄL, så detta besked är så skönt!

• Tett90

Äl +6 och molvärk men inte alls på samma sätt som tidigare ... Skengravid antagligen !! Haha , de var en par cyklar sen så de är väll dags nu ;)

• Fsake
    EliWe skrev 2015-05-27 08:00:22 följande:

Efter 6 dagar med blinkande gubbe blev det äntligen en fast gubbe! Så ÄL sker inom ett dygn ca, blir mys ikväll helt enkelt!

Var orolig att jag inte hade ÄL, så detta besked är så skönt! php1SkVlq64194.jpg

Härligt! Kör på! Väntar själv på äl fast till helgen
  • jeniii88

Frågade i en annan tråd men frågar här med. Köpte ett clearblue ÄL test, digitalt och sätter in Stickan rätt men det kommer inte upp någon symbol om att det är redo att användas, någon som vet vad som kan vara fel?

• sowe81
    Desideri skrev 2015-05-26 23:01:52 följande:

Haft molvärk sen igår. Idag har jag haft ökade flytningar och precis nyss kände jag som ett snabbt hugg i livmodern. Man blir helt nuts i väntan på bim. Är bara på äl+4 så det känns väldigt osannolikt att det är nått så tidigt.

Jag är på äl+3. Går så segt. Kan vi inte hippa fram en vecka.... ????
  • Desideri
    sowe81 skrev 2015-05-27 12:25:41 följande:

Haha ja det tycker jag vi kan göra! Alltså det är helt sjukt vad sakta det går när man väntar och längtar. Jag är på äl+5 idag och det känns som det gått jättelång tid sen äl men det är bara ynka 5 dagar sen. Suck
  • Caylyn
    sowe81 skrev 2015-05-27 12:25:41 följande:

Jag är för att hoppa fram en vecka :) är på bim-6 nu. Tror faktiskt jag ska ta ett nytt test i morgon. Har två test kvar.
  • sowe81
    Caylyn skrev 2015-05-27 13:28:34 följande:
    Jag är för att hoppa fram en vecka :) är på bim-6 nu. Tror faktiskt jag ska ta ett nytt test i morgon. Har två test kvar.
    Spännande..., hoppas du får nåt svagt
Svar på tråden BIM juni 2015