-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Bara att mysa lite till :) mitt blir nog positivt morgon :)
lindakarlsson4380 skrev 2015-05-29 13:08:01 följande:Fick detta resultat nyss! Nu är det väl positivt och ÄL om ca 24-48h? :)
lindakarlsson4380 skrev 2015-05-29 13:08:01 följande:Fick detta resultat nyss! Nu är det väl positivt och ÄL om ca 24-48h? :)
-
Skriver precis samma här som i en annan tråd.
Jag är tydligen ett sånt testfreak så kan inte hålla mig, har sagt att jag ska vänta. Bim-7 idag och tänkte testa för skojs skull eftersom vissa enstaka plussar så tidigt. Så jag tog ett test för 30 min sen kanske. Som jag nästan direkt kunde ana nått svagt på och såg ett supersvagt streck (tyckte jag) i några minuter, MEN efter 5-10 min var det där jag såg borta. Vet inte vad jag ska tro. Hade förväntat mig ett helt negativt test men nu blev det bara jobbigt istället. :/ :P haha -
Skönt att se att man inte e ensam utan plus. Många vänninor som plussat den senaste tiden och jag vill så gärna oxå få ett plus.Hoppas på denna månaden :)
-
Nu kom mensen lite försent så uppdaterar listan :)
Allt tyder på att äl vart två dagar tidigare än beräknat så ändrar äl och bim. Härligt, två dagars kortare väntan denna gång alltså
ÄGGLOSSNING
17/5 knaappeen
18/5 Caylyn, malar87
18-19/5 aniroma
19/5 Brinkly
21-22/5 gruvan
22/5 miamarina84, Desideri, Trett90
22-23/5 EliWe
25/5 kastrullen,Nystjärna
26/5 waan
27/5 Fronten, lindakarlsson4380, Nirvie
29/5 Angdev, lillskrutten, Kvinna84a
30/5 Tr86,
31/5 jeniii888, muuppeens , fsake
2/6 mkes,
3-6/6 Maka94
4-6/6 skepparbarn
4/6 sommarblomma1
5/6 natlin, Malin845
6/6 HardrockGoddess
6-7/6 Symetrical
ca 8/6 Javli
9/6 RapidAngel, gullan83
10/6 GlitterLina
11/6 Linnsanbelle
BIM
1-2/6 knaappeen
2/6 Caylyn, Brinkly
3/6 miamarina84, Desideri, gruvan
4/6 Fian88
4-5/6 aniroma
5/6 Tett90, Desideri, sowe81
7-8/6 Marie14
8/6 kastrullen, NellieMeja, Nystjärnan
9/6 waan, EliWe
10/6 Fronten, lindakarlsson4380
11/6 Nirvie
12/6 Angdev, Kvinna84a
13/6 Tr86
14/6 Jeniii88, muuppeens, fsake
17/6 mkes
18/6 sommarblomma1
19/6 natlin, Malin 845
20/6 HardrockGoddess, Maka94, skepparbarn
21/6 RapidAngel
ca 22/6 Javli
24/6 GlitterLina
26/6 linnsanbelle
PLUSSAT +
-
Hoppar in här från maj-tråden. Spottings på bim - 2 så inväntar nu mensen. ÄL 17 juni och BIM 29 juni. Gah, känns hundra år bort! :)
-
Snälla lilla ägget, släpp loss! Det är ju fredag ;) Kontrollstrecket är liiite starkare så jag vågar gissa på ägglossning imorgon eller på söndag. Magen har börjat ömma, så hoppas hoppas hoppas!
Bild via länk då Familjeliv-appen strular: www.ladda-upp.se/bilder/noxrdiwgzjnzhw/ -
aaah bra, då är det inte bara hos mig appen strular. Jag kan läsa, men inte skriva inlägg från appenmikamon skrev 2015-05-29 16:39:16 följande:Snälla lilla ägget, släpp loss! Det är ju fredag ;) Kontrollstrecket är liiite starkare så jag vågar gissa på ägglossning imorgon eller på söndag. Magen har börjat ömma, så hoppas hoppas hoppas!
Bild via länk då Familjeliv-appen strular: www.ladda-upp.se/bilder/noxrdiwgzjnzhw/
-
Blev irriterad som tusan ;)EliWe skrev 2015-05-29 17:10:08 följande:aaah bra, då är det inte bara hos mig appen strular. Jag kan läsa, men inte skriva inlägg från appen
Kan inte lägga upp bild via safari heller (använder IPad) -
Alltså jag försöker verkligen att inte känna efter och tänka på symptom och så,vilket är svårt,men tycker ändå att det går ganska bra. För jag har mycket annat och tänka på bröllopet,jobbet och min dotter och familj och så. Men idag framförallt så har jag haft molnade värk i magen då från navlen och neråt, en liten illande/pirrande känsla,svårt och förklara. Men lätt lätt mensvärk men känns för tidigt för mensen. Sen även haft av och till ont i ryggen som små hugg,vilket iof kan bero på att jag skadat ryggen en gång men jag vet inte kommer och går så. Sen nu när jag var i duschen tyckte jag att vårtgården började bli lite större och huden börjar gå och bli mörkare och även små illa,inte farligt utan som en klump i halsen. Alltså detta känner jag utan att leta men precis när jag känt de så har jag kommit på detta med gravsymptom. Men så känns det alldeles alldeles för tidigt att känna av någonting alls liksom. Visst med dottern kände jag av illamåendet suoertidgit men det var ju också väldigt kraftigt. Men jag menar jag är bara äl +4 idag, för räknar äl ifrån i måndags eftersom positivt äl test var i söndags eftermiddag så flyttade även fram bim,så är idag på bim -11 (istället för bim-9) Hatar på ett sätt att jag känner såhär för känns så på tok för tidigt :( Liksom känns inte möjligt redan. Men samtidigt vill jag och hoppas jag så. Men känns som de är inbillning eller att jag känner för jag vill. Men ändå känns det inte som jag inbillar mig eller hoppas sååå jättemycket så de skulle bli inbillning. Jätteflummigt inlägg men ni kanske förstår. Jag hade ju ändå ställt in mig på att börja försöka nästa månad så sätt, och har ändå väldigt mycket tankar på bröllopet och dottern denna månaden. Jag vet inte vad jag vill med detta inlägg,skriva av mig alla tankar och funderingar tror jag. Men vad skulle ni säga om allt detta? Det är bara inbillning va? Eller beror på andra orsaker,typ nervositet och stress inför bröllopet. Suck hatar väntan och ovissheten. Vill bara veta nu ju!!
-
Sjukt irriterande! Har Familjelivs app och jag har inte kunnat skriva i tråden på flera dagar, fattar inte varför det inte funkar?!
Bim-5-6 imorgon i alla fall och funderar på att börja testa. Dock så tror jag ju att jag hade äl i lördags vilket är två dagar tidigare än appen beräknat, så då är det ju egentligen för tidigt. Men har massa gravstickor liggandes här hemma så kör kanske ändå