• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • linnsanbelle
    Mileya skrev 2015-05-30 10:22:17 följande:

Tror ni detta kan va början till ett plus? BIM-6
    Känner mig så jäkla konstig. Brösten sticker och kliar, svag molvärk från och tilstal och riktigt förjävligt humör (stackars karl!)
    12:e försöket nu...

ser tyvärr inte men det är ju tidigt än :) håller tummarna!!
    gullan83 skrev 2015-05-30 08:12:51 följande:

Drömde inatt att jag födde en flicka. Läskigt. Nästa helg har jag äl. Så till veckan blir det två försök :) en hoppas ju att det ska ta sig.förra gången tog det sig på andra försöket ja använder mig av donator heminsiminering

kanske en sannrömmare hoppas det går fort denna gången också!!
    Caylyn skrev 2015-05-30 07:23:30 följande:

Jag behöver en andra åsikt.

Ser jag fel eller vågar inte riktigt tro på det

grattis!!

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • gruvan

Åh, nu vill jag också testa! Hade egentligen tänkt vänta till på tisdag då jag är på bim -1 och sambon ska iväg på jobb i två veckor. Men nu blir jag sugen på att testa i morgon på bim -3. Det skulle ju vara bästa mors dag presenten att få ett plus! :) Men jag har egentligen inga speciella känningar mer än lite molvärk och en ev nidblödning tidigare. Åh andra sidan hade jag inte det när jag väntade sonen heller förrän efter jag fick plus och det var på bim. Att testa eller att inte testa, det är frågan... :)

• lillskrutten

Jaha då har man gjort va man kan denna månad. Känning av äl Tors och fre. Mys tis-Tors-lör. Blev inte igår på äl då vi var helt slut efter flytt. Nu börjar återigen den eviga väntan. Tur jag har mycket att göra efter flytten så tiden kanske går undan.

• Tett90

Bim imorgon och sådär galet nervös , så har jag aldrig riktigt känt mig innan Bim förut ! Vet inte riktigt vad som gör att jag är det nu !

(Appen har inte funkat på flera dagar så jag får logga in på hemsidan )

• Fsake

Grattis!!!

Första plusset i tråden!

e

Mileya skrev 2015-05-30 10:22:17 följande:

Tror ni detta kan va början till ett plus? BIM-6

Känner mig så jäkla konstig. Brösten sticker och kliar, svag molvärk från och tilstal och riktigt förjävligt humör (stackars karl!)

12:e försöket nu...

• Fsake

Men vad tokigt det blev! Skriver från vanliga sidan då appen inte funkar.

Mileya: jag tycker jag ser ngt svagt. Avvakta några dagar och ta ett nytt test :)

Först plusset var till dig Caylyn.

• miamarina84
    Nirvie skrev 2015-05-30 12:00:18 följande:

Haha! Var inte det en tämligen irrelevant fråga att ställa till någon som kör med insemination?

Oj förlåt hade ingen aning om det, ursäkta :(
  • gullan83
    miamarina84 skrev 2015-05-30 11:15:22 följande:

Hej. Lycka till :) kör ni sex två ggr under den fertila v?

Ja eller heminsiminering med spruta två gånger. Sist tog det sig på andra försöket så vi får se hur fort det tar sig denna gång
  • gullan83

[quote=75366822][quote-nick]linnsanbelle skrev 2015-05-30 12:42:05 följande:[/quote-nick]ser tyvärr inte men det är ju tidigt än :) håller tummarna!!kanske en sannrömmare hoppas det går fort denna gången också!!grattis!! [/quot

Ja jag har drömt två drömmar innan som båda var sanna väldigt läskigt. Drömde att grannen gick med barnvagn ja bara hmm hon har ingen bebis. Visade sig att hon var gravid ;) en annan natt drömde jag att jag speeddate två killar. Morgon på skicka jag på skoj in till nrj och kommer med i radion och speeddater där haha

• gullan83
    miamarina84 skrev 2015-05-30 14:03:10 följande:

Oj förlåt hade ingen aning om det, ursäkta :(

Du det är lugnt :)
Svar på tråden BIM juni 2015