-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Två dagar senare ska det naturligtvis stå!
-
Jag kunde inte heller skriva ifrån appen för en liten stund sen. Kanske är någon uppdatering på gång. Spännande och se om de visar något för dig :)
-
Alltså jag fattar verkligen inte. Mådde ju illa förut men trodde ju mest att det var för att jag var hungrig,men åt en hel del förut och ändå så mår jag små illa nu med en lite klump i halsen så inte farligt men något som gror där. Och samtidigt molande värk i magen typ som mensvärk som kommer av och till men mer idag och även ryggen av och till. Känns för tidigt för att mensen skall komma men även att de skall vara grav symptom. Men men det är väl bara och vänta och se. Usch för att denna väntan... :'(Känns ju helt sjukt om de är gravsymptom,känns väldigt omöjligt att det redan skall vara de på Äl+4 ca. Känns riktigt jobbigt just nu att känna redan :'( mensen kanske kommer tidigare bara för att denna månade och för att det är så mycket just nu. suck :( För äl smärtorna försvann ju precis vid äl,dagen innan och äl dagen var de mycket mindre och dagen efter var det ingenting. Men sen kom de lite igår och idag har det ökat. Ja märkligt är det...
-
Hålla på att vänta är inte alls kul. Bim-4 idag såg ett väldigt väldigt svagt streck på testet. Bara som en skugga. Kan vi inte hoppa över en vecka nu. Hoppas på att mensen inte kommer. Har haft svag mensvärk i några dagar nu. Brukar aldrig ha det annars.
-
Åh, spännande! Har du ingen bild du kan lägga ut?Caylyn skrev 2015-05-29 21:13:41 följande:Hålla på att vänta är inte alls kul. Bim-4 idag såg ett väldigt väldigt svagt streck på testet. Bara som en skugga. Kan vi inte hoppa över en vecka nu. Hoppas på att mensen inte kommer. Har haft svag mensvärk i några dagar nu. Brukar aldrig ha det annars.
-
Tyvärr inte. Den jädra kameran på mobilen kunde tydligen bara ta suddiga bilder på det avståndet. Ska kunna fixa det med någon inställning men jag är tekniskt handikappad ;pgruvan skrev 2015-05-29 21:50:06 följande:Åh, spännande! Har du ingen bild du kan lägga ut?
-
det är klart det kan vara symptom, eller inga symptom. Kroppen är så olika :) första månaden hade jag jättemkt mens/molvärk men det var inget. Denna månaden hade jag en "nidis" med molvärk och sen kom mensen två dagar för sent.Nystjärna skrev 2015-05-29 17:24:36 följande:Alltså jag försöker verkligen att inte känna efter och tänka på symptom och så,vilket är svårt,men tycker ändå att det går ganska bra. För jag har mycket annat och tänka på bröllopet,jobbet och min dotter och familj och så. Men idag framförallt så har jag haft molnade värk i magen då från navlen och neråt, en liten illande/pirrande känsla,svårt och förklara. Men lätt lätt mensvärk men känns för tidigt för mensen. Sen även haft av och till ont i ryggen som små hugg,vilket iof kan bero på att jag skadat ryggen en gång men jag vet inte kommer och går så. Sen nu när jag var i duschen tyckte jag att vårtgården började bli lite större och huden börjar gå och bli mörkare och även små illa,inte farligt utan som en klump i halsen. Alltså detta känner jag utan att leta men precis när jag känt de så har jag kommit på detta med gravsymptom. Men så känns det alldeles alldeles för tidigt att känna av någonting alls liksom. Visst med dottern kände jag av illamåendet suoertidgit men det var ju också väldigt kraftigt. Men jag menar jag är bara äl +4 idag, för räknar äl ifrån i måndags eftersom positivt äl test var i söndags eftermiddag så flyttade även fram bim,så är idag på bim -11 (istället för bim-9) Hatar på ett sätt att jag känner såhär för känns så på tok för tidigt :( Liksom känns inte möjligt redan. Men samtidigt vill jag och hoppas jag så. Men känns som de är inbillning eller att jag känner för jag vill. Men ändå känns det inte som jag inbillar mig eller hoppas sååå jättemycket så de skulle bli inbillning. Jätteflummigt inlägg men ni kanske förstår. Jag hade ju ändå ställt in mig på att börja försöka nästa månad så sätt, och har ändå väldigt mycket tankar på bröllopet och dottern denna månaden. Jag vet inte vad jag vill med detta inlägg,skriva av mig alla tankar och funderingar tror jag. Men vad skulle ni säga om allt detta? Det är bara inbillning va? Eller beror på andra orsaker,typ nervositet och stress inför bröllopet. Suck hatar väntan och ovissheten. Vill bara veta nu ju!!
Försök att låt dagarna gå och testa i juni sen :) -
Varför kan jag inte lägga upp bilder i tråden? Någon som vet?
-
Jag har inte kunnat skriva något alls i appen sedan i förrgår och detta gör mig nästa oproportionerligt lack! Har som den fl-maniska individ jag är velatgrästuva skrev 2015-05-30 00:02:07 följande:Varför kan jag inte lägga upp bilder i tråden? Någon som vet?
önska soofa en trevlig resa till Danmark,
sura över det faktum att varken hon eller linsanbelle lydde min order om att inte dyka upp i den här tråden,
hurra för att mikamon äntligen fått lite mer stegring på äl-test (hur ser det ut nu, raring?)
och
beklaga mig över att mina letrozoltabletter ger mig klimakterieliknande besvär (vid 31 års ålder) och nu sedan igår dessutom fått mig att börja blöda lite så tidigt som på cd 9.
/stämningshöjaren -
Använder inte appen, kanske den som fattas
Själv har jag gett upp, och ändå kan jag inte låta bli att testa.
Kan helt enkelt inte ha test liggandes hemma :o
BIM -8 idag och inget direkt utslag på äl tester vilket det borde vara vid graviditet.