-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Det är inte riktigt som vanligt sätt använder spruta vid insemineringDet vackraste skrev 2015-06-04 13:53:09 följande:Gullan83: Det är samma som på vanligt sätt :) men klart att 4 dagar före äl är chansen lite mindre än dagen före eller samma dag som äl. Men det kan såklart bli ändå!
-
Bara en svag stegring på ältest sedan 7 dagar. Innan Vi förlorade pojken hade jag alltid streck oavsett när jag testade, men nu är det ingenting förens igår. Förhoppningsvis kommer äl imorgon eller lördag, men jag är skeptisk :(
-
Jag menar att det är samma chans.
gullan83 skrev 2015-06-04 17:23:02 följande:Det är inte riktigt som vanligt sätt använder spruta vid inseminering
-
Nu väntar en lååååång vecka med väntan på BIM. Gårdagens blödning som avtog under natten gjorde inte mig mindre förväntansfull. Men är konstigt nog bättre att tänka negativt, så blir man inte så besviken. Visst besviken blir man men kanske inte till den milda grad som man blir om man tänker att man ska plussa....
-
Mensen kom idag så nytt bim 28/6! Hoppas att det blir 13e gången gillt för oss...
-
Mensen kom idag så nytt bim 28/6! Hoppas på 13e gången gillt då...
-
Trettonde gången.. De e verkligen er tid nu :)Fian88 skrev 2015-06-04 20:09:48 följande:Mensen kom idag så nytt bim 28/6! Hoppas på 13e gången gillt då...
-
Hur gör ni andra i väntan på eventuellt plus? Dricker ni alkohol eller låter ni bli redan nu?
-
Har börjat få såna där slemklumpar det får jag bara vid äl kanske jag har äl redan i helgen kan hoppas :)
-
Ja dricker aldrig annars då jag är ensamstående med mina pojkar så dricker jag inte alkoholTablettask skrev 2015-06-04 20:15:48 följande:Hur gör ni andra i väntan på eventuellt plus? Dricker ni alkohol eller låter ni bli redan nu?