• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • lillskrutten

Vi slutade med skydd i oktober så trodde det skulle bli resultat innan sommaren.

Men nu har jag tänkt en plan steg för steg. Första steget så fortsätter vi som nu tom oktober. Har det inte blivit resultat innan dess ska jag kontakta bm för att prata och fundera. Inte boka praktisk hjälp utan ta det lite i taget.

linnsanbelle skrev 2015-06-10 12:27:35 följande:

Vi kämpar också, tredje försöket. Jag är så glad att det är sommar nu, det finns så mycket att njuta av och tänka på, så jag försöker se det positivt på det sättet :) Hade det varit en tråkig novemberkväll hade man säkert deppat ihop totalt.

Du kommer bli gravid! <3

• Maka94

Någon mer som känt en durrande/vibrerande känsla i livmodern några dagar efter ÄL? Kände av det alldeles nyss när jag låg på soffan och fick en sjukt obehaglig känsla i hela kroppen nu efteråt..

• Symetrical
    sladda skrev 2015-06-11 08:14:23 följande:

phpfCRdEK80093.jpg

Testar igen att lägga upp gårdagens test.

Klart positivt!
  • Symetrical
    KaffeTös skrev 2015-06-11 08:44:30 följande:

Mina svaga tester de senaste dagarna får räknas som spök då mensen kom med besked imorse. Tråkigt. Jag var så säker på att testen skulle bli starkare. Bara att ta nya tag då :(

Jag fick ju "mens", som visade sig vara en kraftig genombrottsblödning, så kan vara en idé att testa om ett par dagar igen. Har du bim idag, eller?
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-11 06:37:05 följande:
    Ja jag tippar på att ägget släppte i början av veckan :) Nu är jag på CD43. Förra gången hade jag ÄL på CD45 :)

Haha, Ja det blir svårt att i n t e testa sig nästa helg! :p Nu börjar ju den jobbiga tiden med att leta tecken på graviditet :p ska försöka tänka på annat. Försöööka ;)
    Men hörru! För oss som jobbar äl typ en månad senare än alla andra är väl ändå tiden mellan äl och mens betydligt mer skonsam!? Då har man i alla fall en säker dag att gå på!
    Du har inte funderat på att börja med letrozol eller liknande för att stimulera follikelfasen och få tidigare äl..?
  • Kvinna84a
    Angdev skrev 2015-06-10 18:01:34 följande:

Ska försöka hålla mig till på fredag. Har gjort misstaget att testa innan BIM och man blir så gruvligt besviken.

Sitter just nu och har lite molvärk vid tjejmagen. Vanligt så här innan BIM eller mens på G?

Tänkte oxå testa imorn :)

Har svullen mage idag och lite molande värk till och från. Kan ju vara både mens eller gravid som jag hört från andra så jag har verkligen ingen aning om vad testet kommer visa imorn.
  • KaffeTös
    Symetrical skrev 2015-06-11 10:21:06 följande:

Jag fick ju "mens", som visade sig vara en kraftig genombrottsblödning, så kan vara en idé att testa om ett par dagar igen. Har du bim idag, eller?

Ja BIM var idag. Det blödde väldigt mycket/kraftigt nu på morgonen, därför misstänker jag att det är mensen. Men kan genombrottsblödningar verkligen vara så kraftiga? hur många dagar blödde du när du fick det? Hoppas ju att det kan vara det jag fick nu men känns som att det är lönlöst att hoppas mer...

Samtidigt tyckte jag ändå mina svaga tester var tydliga, speciellt IRL och vännerna såg plus direkt på mina tester och misstänker därför tidigt missfall eller biokemisk graviditet snarare än mens. Men vem vet..
Svar på tråden BIM juni 2015