• aztec

BF mars 2016

Hej!

Någon annan som har bf mars 2016 som vill vänta ut iaf de första 12v med mig?

Har bf 6 mars.

Har två missfall bakom mig det senaste året och senast var halvår sedan så jag och min sambo hade smått gett upp hoppet nu innan sommaren så vi sa att vi tar en paus. Men så helt plötsligt efter bara en lyckad träff denna månaden blev det ett plus!

Jag hade sista mensen 31maj (morsdag, var inte roligt) men på midsommardagen så fick jag sådan hemsk foglossning så jag tänkte att ja kanske ändå.. Testade mig 24juni och blev ett starkt plus.

Är så glad! Men samtidigt orolig, tänker tredje gången gillt. De andra har vi varit tysta om men känner att denna gången orkar jag inte lida i det tysta!

• Svar på tråden BF mars 2016
  • Mimmlan
    Elyssa81 skrev 2015-07-07 11:47:57 följande:

De kan inte se något så tidigt. Ska ta ett nytt gravtest om några dagar så får vi se. Blir så fall andra missfallet på rad.

Fy vad hemskt! Är galet jobbigt.. Hoppas så klart det ska vara en annan blödning, kramar till dig!
  • förstabarnet
    Elyssa81 skrev 2015-07-07 10:32:55 följande:

Som jag skrev får någon annan ta över då jag antagligen har ett missfall på g.

Beklagar. Håller tummar och tår så de vitnar att så inte är fallet utan att det är en ofarlig blödning bara.
  • giraffmedtankar
    Elyssa81 skrev 2015-07-07 10:32:55 följande:

Som jag skrev får någon annan ta över då jag antagligen har ett missfall på g.

Hoppas verkligen att så inte är fallet. Håller tummarna för dig.
  • clementinen

Har bf 6 mars enligt fl uträknaren. Men har mellan 28-30dagar emellan.

Skall på första mötet hos Bm redan imorgon :o!!

• LovisaB85

Har fått inbjudan men det står bara att länken inte längre är aktiv? Finns fb gruppen kvar? Jag är gärna med som admin om fler behövs? Håller tummarna att alla små frön vill stanna kvar

• clementinen

Jag har startat en grupp på FB nu som är hemlig :) skicka ett privat meddelande till mig så bjuder jag in!

• LovisaB85

Skulle vi som är admin missa att lägga till någon eller man bil så kan man bli tillfälligt vän med mig på fb så lägger jag till er! Heter Lovisa Berg så här ser min profil ut! Hoppas vi ses i gruppen:)

• aztec

Lycka till alla!

Jag var på semester när jag startade tråden och när vi kom hem i helgen så har jag mått dåligt, och idag kom tyvärr blodet :( definitivt ett missfall. Igen.

Fått 3 på raken nu under ett år. Vart ska man vända sig?

Svar på tråden BF mars 2016