• aztec

BF mars 2016

Hej!

Någon annan som har bf mars 2016 som vill vänta ut iaf de första 12v med mig?

Har bf 6 mars.

Har två missfall bakom mig det senaste året och senast var halvår sedan så jag och min sambo hade smått gett upp hoppet nu innan sommaren så vi sa att vi tar en paus. Men så helt plötsligt efter bara en lyckad träff denna månaden blev det ett plus!

Jag hade sista mensen 31maj (morsdag, var inte roligt) men på midsommardagen så fick jag sådan hemsk foglossning så jag tänkte att ja kanske ändå.. Testade mig 24juni och blev ett starkt plus.

Är så glad! Men samtidigt orolig, tänker tredje gången gillt. De andra har vi varit tysta om men känner att denna gången orkar jag inte lida i det tysta!

• Svar på tråden BF mars 2016
  • Elyssa81
    sandreeww skrev 2015-07-06 18:22:16 följande:

Jag har inte blivit tillagd i gruppen :/ mittlivsomsandra@hotmail.com

Jag har skickat en inbjudan till dig. Kolla din mail :). Annars kan du ange ditt namn och beskriva din profilbild så kan jag lägga till dig.
  • förstabarnet

Imorgon går jag in i v.6 och det känns så himla bra!! Bara 6 veckor kvar tills största risken är över, 7 veckor till inskrivning (får man ta blodprov då och bekräfta att graviditeten är kvar, eller vad gör man?).

Knappt ont i brösten idag, dock rejäl mensvärk igår kväll och idag på dagen men det gick över framåt eftermiddagen. 
    Lite orolig, men känner mig ändå positiv.

Ska försöka boka privat vul i v.8 för att stilla min oro (gynakuten jag pratade med idag pga en blödning jag hade häromdagen tyckte inte att jag behövde komma för vul...)

• Senorita
    Ms EMC skrev 2015-07-05 20:45:32 följande:

Hoppar också gärna in här! Plussade i fredags, bf 6 mars. Första barnet och första försöket! :)

Tee87 skrev 2015-07-05 22:43:18 följande:

Helenh77 - jag har inte heller ömma bröst. Hade det då ja var gravid med första barnet. Det enda symptomet jag har nu är att jag är jättetrött! :p vecka 6 (5+0) idag :)

Samma vecka som mig. När har du bf? Mina tre olika appar säger olika, en säger 4.mars, en säger 6.mars och en 7.mars.
  • Elyssa81
    andreawilda skrev 2015-07-06 18:54:09 följande:

Vill oxå vara Med i fb gruppen, 5+0, andreawilda3@gmail.com

Liamsmamma2009 skrev 2015-07-06 21:28:42 följande:

Jag vill gärna vara med i fb-gruppen :)

8 mars har jag min BF :)

usklinda83@hotmail.com

Inbjudan skickad till er och de som inboxat mig :)
Svar på tråden BF mars 2016