• aztec

BF mars 2016

Hej!

Någon annan som har bf mars 2016 som vill vänta ut iaf de första 12v med mig?

Har bf 6 mars.

Har två missfall bakom mig det senaste året och senast var halvår sedan så jag och min sambo hade smått gett upp hoppet nu innan sommaren så vi sa att vi tar en paus. Men så helt plötsligt efter bara en lyckad träff denna månaden blev det ett plus!

Jag hade sista mensen 31maj (morsdag, var inte roligt) men på midsommardagen så fick jag sådan hemsk foglossning så jag tänkte att ja kanske ändå.. Testade mig 24juni och blev ett starkt plus.

Är så glad! Men samtidigt orolig, tänker tredje gången gillt. De andra har vi varit tysta om men känner att denna gången orkar jag inte lida i det tysta!

• Svar på tråden BF mars 2016
  • Ms EMC

Hoppar också gärna in här! Plussade i fredags, bf 6 mars. Första barnet och första försöket! :)

• Tweety80

Elyssa81: jag frågade om fb - grupp för några dagar sedan men fick inget svar. Tolkar det som att det inte har startats någon än. Jag vet inte hur man gör det på ett bra sätt, så jag skulle bli himla glad om du fixar en :).

• Oscli
    Elyssa81 skrev 2015-07-05 20:01:22 följande:

Jag kan fixa en fb-grupp om ni vill eller har någon redan gjort det?

Det finns en grupp med BF 2016 men jag vill gärna va med i en hemlig grupp så ingen ser när man gör inlägg osv. Dessutom vore det kul med en bara för mars, blir lätt väldigt många som är med då...
  • Elyssa81

Jag försöker fixa det nu direkt! Vi tar bara för mars. Kan bli bra nog många ändå .

• Elyssa81

Nu är den uppe. Inboxa er mailadress till mig här på FL så lägger jag till er i fb-gruppen

• Tee87

Helenh77 - jag har inte heller ömma bröst. Hade det då ja var gravid med första barnet. Det enda symptomet jag har nu är att jag är jättetrött! :p vecka 6 (5+0) idag :)

• Elyssa81

FB-gruppen är hemlig. Ingen kan söka på den, eller se att man är medlem där.

• sowe81
    Elyssa81 skrev 2015-07-05 22:40:05 följande:

Nu är den uppe. Inboxa er mailadress till mig här på FL så lägger jag till er i fb-gruppen smile1.gif

Jag är gärna med i fb-gruppen. Använder bara mobilen o då går det inte att inboxa. Min mail är sowe81@gmail.com
    Hoppas det går bra så här också
  • Elyssa81
    sowe81 skrev 2015-07-06 09:09:42 följande:
    Jag är gärna med i fb-gruppen. Använder bara mobilen o då går det inte att inboxa. Min mail är sowe81@gmail.com
    Hoppas det går bra så här också smile1.gif
    Självklart går det bra att skriva rätt ut i gruppen. Det bestämmer man själv.

Ser att det är flera som inboxat mig nu och fixar det alldeles strax när jag kommit ner till jobbet.
Svar på tråden BF mars 2016