• aztec

BF mars 2016

Hej!

Någon annan som har bf mars 2016 som vill vänta ut iaf de första 12v med mig?

Har bf 6 mars.

Har två missfall bakom mig det senaste året och senast var halvår sedan så jag och min sambo hade smått gett upp hoppet nu innan sommaren så vi sa att vi tar en paus. Men så helt plötsligt efter bara en lyckad träff denna månaden blev det ett plus!

Jag hade sista mensen 31maj (morsdag, var inte roligt) men på midsommardagen så fick jag sådan hemsk foglossning så jag tänkte att ja kanske ändå.. Testade mig 24juni och blev ett starkt plus.

Är så glad! Men samtidigt orolig, tänker tredje gången gillt. De andra har vi varit tysta om men känner att denna gången orkar jag inte lida i det tysta!

• Svar på tråden BF mars 2016
  • Längtan 30
    Fisgrisen skrev 2015-07-31 20:57:15 följande:
    Hej har beräknat bf 1mard med första barnet känns helt fantastiskt! Är helt ny här i familjeliv och vill gärna vara med i facebookgruppen!! ???????? Min mail är Linda_schuberg@hotmail.com

Grattis och välkommen!
  • C mamma
    Tett90 skrev 2015-07-23 00:23:46 följande:

Någon mer än jag som får ont i ryggen på kvällarna och fortfarande har som mensvärk som kommer och går under dagen ? Är i vecka 6 (5+5)

Har ff mensvärk i stort sätt dagligen, idag 7+4. Minns att jag hade samma när jag väntade sonen. Livmodern ska ju växa ganska mycket så det vore ju konstigt om det inte kändes :)
    aztec skrev 2015-07-23 12:07:35 följande:
    Gjorde en VUL igår då jag hade en blödning för 2v sedan, men hjärtat tickade så fint så! 7+3, så det blev verkligen 3dje gången gillt. Överlyckliga.
    Vad härligt!
    yxihf skrev 2015-07-23 13:03:02 följande:

Gravid v 7, 6+4. Bf 12 mars. Illamående som bara den. Kan bara äta små små portioner och allt stinker! Blir illamående bara av färgglada färger. Magen är rätt svullen redan och jag gick till sängs kl 20.00 och sov till kl 09.00 idag. Har ont i kprsryggen så jag kan inte bära min son på 15 mån. Min man är jobbigast som säger att jag ska skärpa mig och att jag bara hittar på hela tiden ????

Nej men, det låter verkligen inte som om din man är rättvis mot dig! Man mår dåligt som gravid och jag tycker själv att jag mår sämre nu mer nr 2. Dessutom har man inte riktigt tid att vila på samma vis med en liten springande runt benen på en!

• C mamma

Här går det framåt. Fik höra ett litet hjärta slå när jag var hos barnmorskan i tisdags <3

• C mamma
    Tett90 skrev 2015-09-05 12:31:26 följande:

Så spännande :) själv går vi in i vecka 13 idag :)

Jag går in i vecka 13 på tisdag! Är det första barnet?
  • C mamma

Jag skulle gärna viljavara med i Fb-gruppen! Någon som kan tänka sig bjuda in mg? Skickar min mejl i meddelande eftersom jag inte vill skriva den öppen i tråden :)

• Tett90
    C mamma skrev 2015-09-06 15:14:49 följande:
    Jag går in i vecka 13 på tisdag! Är det första barnet?
    Japp de är första barnet :) jag är 24 och sambon 26år och de ska bli jätte spännande ;) själv?
  • C mamma
    Tett90 skrev 2015-09-06 21:46:57 följande:
    Japp de är första barnet :) jag är 24 och sambon 26år och de ska bli jätte spännande ;) själv?
    Har en född januari -14 också :)
  • lovea01

Hej!

Hoppar gärna in här:)

Gravid v 8 ca ska till mvc nu nästa vecka. Detta blir fjärde barnet:)

• Flor Mariposa

Hej! Jag har bf 21/3 och skulle gärna vilja vara med i fbgruppen. vill dock inte skriva ut min mail här. Vem kan jag skicka pm till? :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥●?٠·
Svar på tråden BF mars 2016