• aztec

BF mars 2016

Hej!

Någon annan som har bf mars 2016 som vill vänta ut iaf de första 12v med mig?

Har bf 6 mars.

Har två missfall bakom mig det senaste året och senast var halvår sedan så jag och min sambo hade smått gett upp hoppet nu innan sommaren så vi sa att vi tar en paus. Men så helt plötsligt efter bara en lyckad träff denna månaden blev det ett plus!

Jag hade sista mensen 31maj (morsdag, var inte roligt) men på midsommardagen så fick jag sådan hemsk foglossning så jag tänkte att ja kanske ändå.. Testade mig 24juni och blev ett starkt plus.

Är så glad! Men samtidigt orolig, tänker tredje gången gillt. De andra har vi varit tysta om men känner att denna gången orkar jag inte lida i det tysta!

• Svar på tråden BF mars 2016
  • Nrk79
    aztec skrev 2015-07-08 00:46:07 följande:

Lycka till alla!

Jag var på semester när jag startade tråden och när vi kom hem i helgen så har jag mått dåligt, och idag kom tyvärr blodet :( definitivt ett missfall. Igen.

Fått 3 på raken nu under ett år. Vart ska man vända sig?

Hej och beklagar det sista missfallet! Tre på raken är j*vligt tufft! Om jag var dig så skulle jag vända mig till kvinnokliniken på närmsta sjukhus och be om att få en läkartid (och kanske en kuratorstid?). Jag har ju ett MA och en infektion (som ledde till dödfött) bakom mig och jag kommer nu bli inskriven tidigare, tätare koll på magen, läkarkontakt direkt och mediciner som jag ska ta. Känns tryggt! Lycka till!!!
  • TouchOfRed

De senaste 2 mornarna har jag inte mått illa...blir orolig att det ska bli ett nytt missfall...vid mitt förra mf försvann också symptomen och sen kom blodet...jätteorolig! Någon annan här som till och från tappat sina symptom men ändå gått en fullgång graviditet?

• TouchOfRed
    aztec skrev 2015-07-08 00:46:07 följande:

Lycka till alla!

Jag var på semester när jag startade tråden och när vi kom hem i helgen så har jag mått dåligt, och idag kom tyvärr blodet :( definitivt ett missfall. Igen.

Fått 3 på raken nu under ett år. Vart ska man vända sig?

Beklagar verkligen! Jag skulle ringa bm och höra med dem. Det är ju dags att du får en utredning!
  • Tee87

Vill gärna va me i fb-grupp men hittar inte dig där Lovisa och kan inte skicka åt dig clementinen så skriver min mail hit så ksn ni lägga till mig? :) theresa87@gmail.com

• clementinen
    Tee87 skrev 2015-07-08 09:18:37 följande:

Vill gärna va me i fb-grupp men hittar inte dig där Lovisa och kan inte skicka åt dig clementinen så skriver min mail hit så ksn ni lägga till mig? :) [email protected]

Kolla din mail, har redan bjudit in dig :) 

har skickat inbjudan till alla som skrivit sin mail öppet här i tråden :)

• Nrk79
    LovisaB85 skrev 2015-07-07 22:07:11 följande:

Skulle vi som är admin missa att lägga till någon eller man bil så kan man bli tillfälligt vän med mig på fb så lägger jag till er! Heter Lovisa Berg så här ser min profil ut! Hoppas vi ses i gruppen:)

Hej Lovisa.
    Jag la till dig på Facebook och kommer gärna med i gruppen om den är hemlig. Vill inte att vänner nås av graviditeten via en avisering ist för att det kommer från mig. :)

//Frida
  • Tweety80

Oj SORRY! Nu hittade jag!!! Tittade bara på fb först...men så i milen nu! Perfekt! Gillar fb bättre än den här sidan...

Vi hörs!

Svar på tråden BF mars 2016