• aztec

BF mars 2016

Hej!

Någon annan som har bf mars 2016 som vill vänta ut iaf de första 12v med mig?

Har bf 6 mars.

Har två missfall bakom mig det senaste året och senast var halvår sedan så jag och min sambo hade smått gett upp hoppet nu innan sommaren så vi sa att vi tar en paus. Men så helt plötsligt efter bara en lyckad träff denna månaden blev det ett plus!

Jag hade sista mensen 31maj (morsdag, var inte roligt) men på midsommardagen så fick jag sådan hemsk foglossning så jag tänkte att ja kanske ändå.. Testade mig 24juni och blev ett starkt plus.

Är så glad! Men samtidigt orolig, tänker tredje gången gillt. De andra har vi varit tysta om men känner att denna gången orkar jag inte lida i det tysta!

• Svar på tråden BF mars 2016
  • Elyssa81

Jag testade mig på BIM eller om det var BIM-1 denna gång och fick neg. Åkte iväg till stugan och mensen kom inte. Började känna mig trött och lätt illamående och då började jag få upp hoppet .

• Hoppas sommar 2015
    Lliissaa skrev 2015-07-05 13:53:01 följande:
    Grattis till plusset! Jag plussade igår så har bf 15 mars så är inte lågt ifrån varann. Jag har också haft missfall i v 7 så är nojig att den här lilla inte vill stanna men samtidigt sjukt glad efter nästan ett års kämpande att bli gravid. Håller tummarna att de ska gå vägen för oss båda!
    Tack och grattis till dig med :)
  • Elyssa81

Jag har lagt till alla som gett mig en mail. Har det inte funkat så återkom. Ibland strular det som attans att skriva från mobilen här på FL så jag tar det när jag då och då hamnar vid en dator. :)

• Lliissaa
    Elyssa81 skrev 2015-07-06 14:45:40 följande:

Jag har lagt till alla som gett mig en mail. Har det inte funkat så återkom. Ibland strular det som attans att skriva från mobilen här på FL så jag tar det när jag då och då hamnar vid en dator. :)

Jag vill gärna va med i fb gruppen!

Lisagirl90@hotmail.com
  • Oscli

Ringde mvc idag och bokat tid för inskrivning den 7 aug. Även bokat läkarbesök då jag vill göra ett vul. Hon jag pratade med tyckte jag först skulle komma på ett hälsosamtal och sen en gång till för inskrivning...tycker det känns lite onödigt...Förra graviditeten var det bara inskrivning. Vad har ni gör symtom? Jag har mest molvärk och har idag märkt av mitt humör ????

Svar på tråden BF mars 2016