• aztec

BF mars 2016

Hej!

Någon annan som har bf mars 2016 som vill vänta ut iaf de första 12v med mig?

Har bf 6 mars.

Har två missfall bakom mig det senaste året och senast var halvår sedan så jag och min sambo hade smått gett upp hoppet nu innan sommaren så vi sa att vi tar en paus. Men så helt plötsligt efter bara en lyckad träff denna månaden blev det ett plus!

Jag hade sista mensen 31maj (morsdag, var inte roligt) men på midsommardagen så fick jag sådan hemsk foglossning så jag tänkte att ja kanske ändå.. Testade mig 24juni och blev ett starkt plus.

Är så glad! Men samtidigt orolig, tänker tredje gången gillt. De andra har vi varit tysta om men känner att denna gången orkar jag inte lida i det tysta!

• Svar på tråden BF mars 2016
  • cogito10

Plussade idag, enligt appar är jag i vecka 5,  BF 29/3, första barnet, inga missfall tidigare, 26 år, är gärna med i denna grupp/facebookgrupp!

• Servalusa

Hej :) hoppar in här jag med.vill gärna bli tillagd i fb gruppen, om de inte syns på fb att man är med i den? Servalusa@hotmail.com

Jag plussade på min 24 födelsedag, härlig födelsedagspresent :) detta blir fjärde barnet.

Mår än så länge bra, lite lätt känslig bara. Med de andra tre har illamåendet slagit till i vecka 7, idag är jag i v 7 6+1 och inget illamående. Känns skönt men konstigt, man blir orolig att allt inte är som det ska.

Har blivit mer och mer orolig för varje barn, tänker att jag redan fått tre friska fina barn och att risken känns större att det inte ska gå lika bra denna ggn. Men lika bra att försöka slappna av.

Finns det fler som väntar sin fjärde?

Eller någon mer i östersundstrakten?

Svar på tråden BF mars 2016