• Kit

30+ som väntar på PLUS

Någon mer som är 30+ och försöker att bli gravid? Jag plockar ut min spiral nu på måndag sen är det full fart mot PLUS som gäller. Vore kul att hitta nån PLUS-jagande kompis att surra med.

KRAM!

HjärtaPlusGravidBaby

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 22:15
    2015-07-30

Nick
    Ålder
    Plus Ja/Nej + ev datum
    Barn sen innan Ja/Nej + antal
    Försökt sen datum

Kit
    34
    Nej
    Nej
    Augusti -15

Miamarina84
    31
    inga barn
    sedan sep-14.

Trixxilump
    32år
    Inte plussat
    3:e försöket

Lillajag84
    31
    Inget plus
    Inga barn sen innan
    Slutade med piller Mars -15

CarroK
    32 år
    inget plus
    inga barn sedan tidigare
    Försökt sedan feb 2015.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 22:19
    Misslina
    33 år
    Bim 20 augusti
    två barn sedan tidigare
    andra försöket

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-31 10:45
    Beccabus
    31 år
    -
    En dotter sedan tidigare
    Första försöket juli 2015

Skatergirl81
    34
    inget plus
    inga barn
    försökt sen början av april

Nenna9
    32 år
    Inget plus än -3 BIM
    Inga barn sedan tidigare
    Försökt ca 10 månader

Viscaria
    30
    Inte plussat
    Försökt sedan Januari 2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-31 23:24
    Pyret13
    -
    Dotter på 2år
    -
    Första försöket juli 2015

• Svar på tråden 30+ som väntar på PLUS
  • m2b

Äl + 6. Köpa Lloyds tidiga gravtest att ev ta till helgen. Har ingen möjlighet köpa senare i veckan så blev till planera. Men numera känner jag jag egentligen inte vill testa. Även om jag flera gånger om dagen fortfarande räknar hur många dagar som gått sen äl. Man kan bli tokig för mindre!

• Sessie
    skatergirl81 skrev 2015-09-07 19:44:00 följande:
    Vi är ju alla i samma sits så det är ju jättebra att vi kan peppa varandra! Man förstår ju hur det känns.

Vi har ju inte berättat för någon att vi försöker så skönt att ha några att diskutera med.

Idag känns det helt ok..laddar för nästa äl nu, mensen är i princip slut redan. Nästa bim är 2/10.

Jobbigt med ma..man går runt och tror att man är gravid och så är man inte det...men skönt att det bara tog tre månader att bli gravid igen.

Vi får ta det med ro bara..vi kommer ju bli gravida så småningom

Ja men självklart är det så!

Ja det är ju jättelänge sedan jag fick mitt MA nu å det var väldigt tidigt in i graviditeten så jag var ledsen i början såklart, men det gick över ganska fort. Jag hann se de små liven innan det hände. Det var faktiskt tvillingar :)
    Men jag är glad att kroppen reagerar som den gör när något är fel osv.

Jag har inte koll på nästa BIM. Skönt din mens är slut ialf. Jag har haft min i 2 dagar nu o börjar verkligen tröttna. Hahha! Blev rejält denna gången också så nu kanske kroppen kommit igång igen efter spiraluttaget...
    Vi får hoppas på det ialf. Ja , det tar ju den tid det tar även om man vill att det helst skulle blivit igår =)

• skatergirl81
    Sessie skrev 2015-09-08 21:24:53 följande:

Ja men självklart är det så!

Ja det är ju jättelänge sedan jag fick mitt MA nu å det var väldigt tidigt in i graviditeten så jag var ledsen i början såklart, men det gick över ganska fort. Jag hann se de små liven innan det hände. Det var faktiskt tvillingar :)

Men jag är glad att kroppen reagerar som den gör när något är fel osv.

Jag har inte koll på nästa BIM. Skönt din mens är slut ialf. Jag har haft min i 2 dagar nu o börjar verkligen tröttna. Hahha! Blev rejält denna gången också så nu kanske kroppen kommit igång igen efter spiraluttaget...

Vi får hoppas på det ialf. Ja , det tar ju den tid det tar även om man vill att det helst skulle blivit igår =)

Jag vet bara för jag har en app där jag matar in allt..den heter clue...har du någon app?
  • misslina

Ni som tempar.... När fick ni tempohöjning?

Jag fick en glad gubbe igår på
    Äl-test... Men än så länge ingen temphöjning... Men ägget har väl i ge släppt då gissar jag?

• Kissekatten2014
    misslina skrev 2015-09-09 06:40:18 följande:

Ni som tempar.... När fick ni tempohöjning?

Jag fick en glad gubbe igår på

Äl-test... Men än så länge ingen temphöjning... Men ägget har väl i ge släppt då gissar jag?

Jag fick temphöjningen samma dag jag hade äl och det var förra tisdagen och på måndagen fick jag positivt på äl testet.
  • misslina

Tack för ditt svar.

Enligt NC så ska ägget släppa i morgon så får se hur tempen är i morgon...

• Kissekatten2014

Ja jag kör också med NC och det är första månaden hoppas du har högre temp imorgon då..Är jag den enda som inte kan citera längre eller är det bara familjeliv som strular..

• Avalon79

Hej tjejer!

Hänger på den här tråden. Mitt nick är då Avalon79, 35år plussade 20/8 -15 och fick igår MF 9/9 -15 Gråter
    Har 2 barn sen tidigare och längtan efter en 3:a har funnits länge men försökte första ggn okt 2014. Det har tagit 10 mån innan jag + men nu är jag på ruta nr 1 igen. Detta var mitt första MF och jag hoppas slippa uppleva det igen. Jag längtar tills kroppen läkt ihop så vi kan försöka igen.

Svar på tråden 30+ som väntar på PLUS