• kluckis

Marsbebis 2016

En grupp för oss som nyss plussat och har barn sen innan :)

Vi har en dotter född Juni 2013 och är nu ÄNTLIGEN gravid igen :)

Skulle lämna spermaprov och massa blodprov nästa vecka men verkar som att vi slipper de :D

Vi flyttar till hus om 23 dagar och de känns ännu roligare nu när man kan se framemot ett syskon till våra stora tjej!

• Svar på tråden Marsbebis 2016
  • Sötistilde
    LisaKMB skrev 2015-10-13 19:36:58 följande:
    Grattis till lyckat RUL och till den lilla killen! Även jag hade RUL idag och allt såg toppen ut. Vi tog inte reda på könet. Får bli en överraskning. Fick ett något tidigare bf och är helt plötsligt i vecka 20 (19+2) med beräknad bf 5 mars.
    Skönt att allt gick bra :) själv var jag på RUL i fredags.. BF 5/3 :)
  • Zezziz84
    CatEyes skrev 2015-10-13 20:56:24 följande:

Grattis alla!! Hur många har RUL kvar?

Jag har på torsdag:)
  • Bonebag

Har rul på fredag. Har bf 6/3 så jag är rätt sen på det... Men oj va jag längtar! Fyller dessutom år på lördag, så det blir en perfekt present att få titta på liten <3

• LisaKMB
    Sötistilde skrev 2015-10-13 20:42:24 följande:

Skönt att allt gick bra :) själv var jag på RUL i fredags.. BF 5/3 :)

Så spännande! Ska hålla tummarna för dig på fredag. Kul att vi har samma bf. Får se om det ändras efter ditt RUL. Lycka till!
  • LisaKMB
    LisaKMB skrev 2015-10-13 21:23:57 följande:

Så spännande! Ska hålla tummarna för dig på fredag. Kul att vi har samma bf. Får se om det ändras efter ditt RUL. Lycka till!

Förlåt! Jag läste fel! Du har ju redan haft RUL Sötistilde. Då har vi ju samma bf! =)
  • Sötistilde
    LisaKMB skrev 2015-10-13 21:25:45 följande:
    Förlåt! Jag läste fel! Du har ju redan haft RUL Sötistilde. Då har vi ju samma bf! =)
    Ja precis :) , vi har samma BF datum
  • Reflexen

Grattis till lyckade RUL!

Mitt RUL är först om tre veckor, så jag får vänta ett tag. Har sen bf (26/3) och sent RUL (19+3).

• AKF
    CatEyes skrev 2015-10-13 20:56:24 följande:

Grattis alla!! Hur många har RUL kvar?

Jag har RUL kvar, första veckan i november har vi tid, kommer att vara 20+0 då, så rätt sent.

Jag önskar att dagarna bara kunde gå fortare fram tills dess.
Svar på tråden Marsbebis 2016