AKF skrev 2015-10-11 22:36:44 följande:
Låter inte kul. Har det fortsatt? Kanske är något helt naturligt, som en del av rörelserna i livmodern eller något? Hoppas att du mår bättre i vilket fall!
När det gäller vagn... Vi ska nog satsa på Kronan igen. Hade en duo 2010 till dottern sen även deras sulky. Vi var väldigt nöjda. Nu blir det nog en av de senare modellerna - ska jämföra Kronan city och deras Duo-S. Vår hall är inte jättestor, vi bor i stan och jag gillar att ha smidiga vagnar i kollektivtrafiken. :)
Tack för omtanken, det känns bättre nu! :) haft mkt sammandragningar dock som känts ner i benen, men det är kanske normalt?!? Lugnt nu iaf....
Kronans vagnar håller ju riktigt bra kvalitet! Tittade på de vagnar du nämner i helgen, de kändes sköna att köra o såg jättebra ut. Kanske lite trångt in till varukorgen om man ska vara petig. ;) Passar både på landet och i stan, optimal vagn på det viset. Finns i glada färger med ju. Ett stort plus för mig! Jag önskar en färgglad, stilren vagn utan massa överflödigt tyg och annat "krafs", haha... Smäckert och stiligt ska det va!
Vad har ni för tankar kring ergonomisk sittdel VS vanlig, plan sittdel?