• kluckis

Marsbebis 2016

En grupp för oss som nyss plussat och har barn sen innan :)

Vi har en dotter född Juni 2013 och är nu ÄNTLIGEN gravid igen :)

Skulle lämna spermaprov och massa blodprov nästa vecka men verkar som att vi slipper de :D

Vi flyttar till hus om 23 dagar och de känns ännu roligare nu när man kan se framemot ett syskon till våra stora tjej!

• Svar på tråden Marsbebis 2016
  • Zezziz84
    Reflexen skrev 2015-10-11 16:18:32 följande:
    Ja, det finns mycket

Kläder finns ju olika mycket beroende på när man kommer dit, men det fanns fina saker när jag var där. För sju år sen var barnkläderna m en giraff på etiketten de bästa.

De hade: babyskydd, madrasser, kuddar, täcken, sängkläder, babynest, larm, bröstpump, nappar, åkpåsar & en massa annat man kan behöva. Både sina egna märken och kända märken.

Mammakläderna var väl sådär i utbudet, fanns både snygga o tråkiga saker
    Tack längtar tills fredag:)
  • Zezziz84
    aztec skrev 2015-10-11 16:13:27 följande:
    Också sugen på den men måste åka och klämma först 8) men tänkte jag är strax över 180 såmåste funka, tycker du att styret går att reglera bra? :)
    Ja de tycker jag o vagnen e ju hög jämfört med många andra:)
  • shecity

Jag gick också in i vecka 17 i tisdags med BF 21 mars, kul :)

AKF skrev 2015-10-11 07:55:20 följande:

Ha, va kul Jag har samma. :)

• Carabellis kusp
    aztec skrev 2015-10-11 17:42:04 följande:

Bör vi skriva någon bf lista? Eller finns det en. Hehe

Kanske bättre med en separat tråd? Lite roligt med ålder, antal barn och sånt också. Vi skriver så mycket, så den försvinner fort i strömmen.
  • CatEyes
    Zezziz84 skrev 2015-10-11 15:42:43 följande:

Jag har köpt en Brio Smile:) provkör den lite då o då här hemma o jag e nöjd:)
    Vi har även köpt babyskydd! RUL på torsdag sen blir de till o börja shoppa kläder:)

Vi har den till vår son nu (som är 2 år) Vi älskar den vagnen!! Kommer nog gråta en skvätt när vi säljer den, hahahah.
  • Reflexen
    Carabellis kusp skrev 2015-10-11 17:57:51 följande:

Kanske bättre med en separat tråd? Lite roligt med ålder, antal barn och sånt också. Vi skriver så mycket, så den försvinner fort i strömmen.

Tror det skulle vara smart! För TS är inte kvar, va? Tänkte ifall det går att lägga listan i ts/länka till listan där. Men en ny tråd med bra namn funkar ju lika bra!
  • Precious82

Hej!
    Får jag hoppa in här? Väntar mitt andra barn i 2/3-16. Mitt första barn föddes 2013 så det blir 2,5 år mellan barnen. :)

• Carabellis kusp
    Precious82 skrev 2015-10-11 20:54:55 följande:

Hej!

Får jag hoppa in här? Väntar mitt andra barn i 2/3-16. Mitt första barn föddes 2013 så det blir 2,5 år mellan barnen. :)

Hej och välkommen!
  • AKF

Bra idé! Någon som redan hunnit ordna det?

Carabellis kusp skrev 2015-10-11 17:57:51 följande:

Svar på tråden Marsbebis 2016