BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej på er tjejer! Hoppas allt är bra med er och med era små! Annie skickar här en liten glad sommarhälsning till er alla :)
Vilka söta bebisar!
Hoppas att ni alla mår bra och har en trevlig sommar!
Jag blir faktiskt lite orolig för vår lilla tjej.. är det verkligen ok att en tre månaders sover 12 (!!!) timmar i streck på natten?
Oftast sover hon "bara" nio timmar, men häromnatten sov hon som sagt i tolv timmar..
På dagarna är hon pigg och glad/arg och äter och växer bra.. Sover även en del på dagarna..
Någon annan med liknande "problem"?
Vår lilla kille sover oxå mycket mellan 10-12 timmar på natten och även en del under dagen, han har sovit så ända sen han föddes han är 10 veckor.
På BVC sa dom att det är bra att dom sover mycket när de är så små för det är då dom utvecklas...
Jag tycker det är underbart att han kan sova så bra på natten...synd bara att hans 3 åriga storebror inte gör det ;)
Man får väl njuta så länge det varar för det ändras väl snart när de kommer in i olika faser:))
Min lilla sover ca 9 timmar per natt. Sen sover hon bara korta stunder under dagen, som längst ungefär 15 minuter kanske 4-5 ggr om dagen. Så hon sover ganska lite men är vaken och jag tycker hon är väldigt "tidig" med sin utveckling men det är väl inte så konstigt med tanke på att hon har 4 storasyskon som hela tiden röjer och pratar med henne.
Jag blir faktiskt lite orolig för vår lilla tjej.. är det verkligen ok att en tre månaders sover 12 (!!!) timmar i streck på natten?
Oftast sover hon "bara" nio timmar, men häromnatten sov hon som sagt i tolv timmar..
På dagarna är hon pigg och glad/arg och äter och växer bra.. Sover även en del på dagarna..
Någon annan med liknande "problem"?
Hej tjejer! Jag har skaffat en blogg om ni vill följa oss där :) Skrivs inte så mycket här längre. Har ni några blogg?
numsi.vimedbarn.se/
Hej tjejer! Jag har skaffat en blogg om ni vill följa oss där :) Skrivs inte så mycket här längre. Har ni några blogg?
numsi.vimedbarn.se/