• Moneal

BIM September

Hakar gärna på här :)

Första försöket på barn 4 nu :)

Äl 9 sep och bim 20 sep.

• Moneal
    anja1661 skrev 2015-08-29 19:54:31 följande:

Halloj! Kom hem från en två veckor lång utomlandsresa och ÄL var den 18:e tror jag. Har BIM på tisdag men testade mig nu ikväll.

Vad säger ni om dessa två?

Åh men vad kul!! Stort grattis!! :)
  • Moneal
    Malin 845 skrev 2015-08-29 20:09:19 följande:

Det börjar bli starkare! Woho! :)

Ja vad kul! Nu syns det jätte tydligt :) stort grattis!! :)
  • Moneal
    Snelson skrev 2015-09-02 07:24:55 följande:

Var visst lite svårt att se...

här skulle jag våga mig på ett grattis!! :)
  • Moneal
    sedret skrev 2015-09-02 06:30:57 följande:

Nu behöver jag er hjälp tjejer! Är uppe och hela familjen sover. Testade mig och fick ett svagt plus på vanliga cb men negativt på cb digital. Vad betyder detta??

det ser helt klart positivt ut, dock vet jag många som fått spök även på dessa tyvärr, men digitala brukar ta lite längre tid på sig att reagera så testa igen om en till 2 dagar så ska du nog få gravid 1-2 på testet :)
  • Moneal
    sedret skrev 2015-09-03 06:31:27 följande:

Tjejer! Ni hade rätt. Stegringen visade sig nu. Äntligen kan jag pusta ut:) Stort grattis till alla som plussat. Ni som kämpar på håller jag både tummar och tår för:)

Åh så härligt för dig! Stort grattis!! :)
  • Moneal
    emjh skrev 2015-09-03 09:19:27 följande:

Jag plussade imorse! Det är svagt men det är där och det är rosa! Tom. min man kunde se det. 

ÄL+9 idag. Hade lika svagt plus med båda mina tidigare barn. Jag ska dock gå till apoteket idag och köpa ett dyrare test, mest för min mans skull men även för min egen. Kul att se. 

Grattis!!
  • Moneal
    Boel skrev 2015-09-03 22:09:56 följande:

Jag har följt den här tråden från start, men inte skrivit någonting själv ännu.

Jag hade ÄL ca den 15e aug, men trodde inte den skulle vara förrän den 28e.

Kunde inte hålla mig och testade imorse. Äntligen, efter 6 månader visade äntligen testen någonting annat :D

Första är på morgonen och den under är 4 h efter.

Blev lite nervös eftersom det strecket är svagare. Är det normalt tror ni?

Åh stort grattis!! :)
  • Moneal

Åh jag känner mig så rastlös!

Nästan lite stressad i kroppen och sjuk, vet att jag hade det så när jag vart gravid med 3:e barnet sist oxå.

Någon mer som känner så runt tiden då ägget fäster?

• Moneal

Åh jag blir galen.

Enligt min app ska äl vara 7:e sep.

I går och I dag har jag mått få fruktansvärt illa, har inte kunnat äta utan att bli spyfärdig, har jätte ont i brösten som blivit svullna och vårtotna gigantiska och mörka, även mer ådriga.

Jag är då trött så jag knte vet vart jag ska ta vägen, om massor av molvärk.

Måste vara en sju jäkla äl på g annars håller jag väll på att bli sjuk.

hur känner ni vid äl?

Svar på tråden BIM September