• Moneal

BIM September

Miniflicka93 skrev 2015-09-09 16:12:03 följande:

Något ser jag allt! :D vilken bim dag är du på?

det är just det som är frågan, bim är antingen 13 eller 19:e så tidigt vilket som :)
  • Moneal
    Molle90 skrev 2015-09-09 16:18:17 följande:

Jag ser allt en liten stegring där :)

Åh tack, ni gav mig allt lite hopp :) :)
  • Moneal
    Paxen skrev 2015-09-09 17:08:35 följande:

Ooh spännande! :D

Men samtidigt så fick jag idag PLÖTSLIGT lite panik TÄNK OM DET LYCKATS?!

Första barnet om det är något. Hilfe.....

hehe ja du, ;)

det är stort och den där paniken finns alltid där hur många barn man än får :)
  • Moneal
    Angdev skrev 2015-09-09 17:23:08 följande:

BIM på fredag och idag slog jag rekord i temp utan att ha feber. Ligger på 37.5, har stigit sedan ÄL. När går normalt temperaturen ner så man kan ha koll på ev mens?

är osäker men den borde nog sjunka i morgon eller på fredag då.
  • Moneal
    Missii skrev 2015-09-11 06:12:59 följande:

Gjorde ett test precis och jag är GRAVID :D !!!! Kan inte fatta det! Veckoindikatorn visade 1-2 veckor vilket kan stämma. Så spännande, jag ska bli mamma !! Ligger och väntar på att kl ska bli 8:00 så jag kan väcka sambon och berätta nyheten. Jag hade ägglossning kring den 27 augusti, när hade ni berättat det för nära och kära?

Åh stort grattis!!

Vi har alltid berättat direkt för nära och kära, men denna gången tänkte vi vänta till efter vecka 12 för familj och vänner får veta vid ultraljudet :)
  • Moneal
    halo83 skrev 2015-09-11 06:19:35 följande:

Bim-4 el -5 idag... Är det bara jag som inbillar mig el finns det nåt där?

Hört att många får skuggor på cb+ så det kan ju vara det med...

Där syns absolut något, men om det är skugga eller streck är svårt att se.

Har de någon färg eller är det grått? :)
  • Moneal
    ausaaf skrev 2015-09-11 06:20:55 följande:

Jaha, där kom tant röd och förstörde..

Kom väl inte som en chock direkt då testet igår morse var negativt.

Den stora chocken var nog igår när jag insåg hur ledsen jag blev av testresultatet.

Pratade mycket med min sambo om det igår kväll och nu känns det mycket bättre. Nytt försök om två veckor och hoppas det vill sig då istället 

Tråkigt!

Hoppas det går vägen nästa gång!!

Skönt ni kan prata bra med varandra, dwt är viktigt i en sånhär situation! :)
  • Moneal
    halo83 skrev 2015-09-11 07:02:34 följande:

De va blått men nu är det borta... Måste varit ett spökstreck då ?

nejdå, med min sista bebis så fick jag jätte svagt blått streck på äl+9 och sen på äl+10 kom det ett tydligt fint + så hoppet är inte alls ute :) :) fram till vecka 6 kan hcg ligga under 25 vilket desamma test mäter så prova igen lm någon dag :)
  • Moneal
    mariafii skrev 2015-09-11 10:34:31 följande:

Moneal har du testat idag?

Grattis Missii

Halo: Jag kan se något svagt och jag har också de symtomen och jag är nu gravid.

Mår illa, fryser/svettas, dålig i magen och ibland väldig molvärk, ständigt hungrig och jätte trött

Nä, jag har kommit överens med och lovat maken att inte testa förens i nästa vecka (hyr ska jag klara detta)

har symtom, molar och sticker i brösten, även i huden över magen, brösten har blivit mer ådriga och vårtorna är större och mörkare, fryser ena sekunden och är varm andra, magen är knas, super trött hela tiden och har molvärk i magen och bak i ryggen, humörsvängningar som bara den och känner allmänt sjuk.

Hungrig men har avsmak på mat då jag mår illa bara tanken på mat så äter nästan inget.
  • Moneal

Har såna ilningar och molande I ländryggen, fram i ljumskarna och ner i låren, obehagligt.

Någon mer som känner av det?

Svar på tråden BIM September