• Moneal

BIM September

Maka94 skrev 2015-09-16 08:02:02 följande:

Vi fick till ett försök iallafall, att jag sen var tvungen gå och lägga mig direkt efter skiter jag i. Och att huvudet fortfarande dunkar. För jag vet att om vi ska få en liten bebis så måste det liggas i veckan. Och en jäkla vagel ska inte få hindra oss från att bli geavid

Nä det är bara att köra på i alla fall :)

lycka till!
  • Moneal
    mariafii skrev 2015-09-16 08:40:23 följande:

Har inte du haft bim än moneal?

Nä bim var någon gång mellan 13 och 20 tydligen (inte 19 som jag trodde) så nu säger jag att bim är 20:e :)

så 4 dagar kvar.
  • Moneal
    mariafii skrev 2015-09-16 11:48:55 följande:

Kan de varit spökstreck tidigare då, testat något mer?

kan mycket väl vara, litar lixom inte alls på testlagrets tester.

nä nu har jag hållit mig ett tag så får se när jag testar igen :)
  • Moneal
    halo83 skrev 2015-09-16 13:47:55 följande:

Jag hade en tempdipp på äl+9... Idag är jag på bim+1 men ingen mens. Dippen kom för 7 dagar sen. OM det var en implantationsdipp , hur många dagar efter den bör man få positivt..?

om det var att ägget fäste menat du?

vet inte men borde ju kunna ses inom ett par dagar I så fall!
  • Moneal
    Emilix skrev 2015-09-16 16:51:39 följande:

BIM idag,men ingen mens i sikte.

Tog ett test igår som va neg. Är det kört då tror ni, eller kan man plussa några dagar efter beräknad BIM? Och när ska jag isf testa igen tycker ni? :)

vanligtvis får man + mellan vecka 4 och vecka 6, på bim brukar man vara i runt vecka 5 så än finns det hopp :)
  • Moneal
    halo83 skrev 2015-09-17 10:41:47 följande:

16: e försöket gick inte heller. Nu lämnar jag fl å allt vad bebisplanerna heter , kan ju ändå inte bli gravid

Usch så tråkigt!

Tror det är klokt att försöka "glömma bort det" ett tag så hoppas vi det kommer av sig själv!

Stor kram!
  • Moneal
    moasam skrev 2015-09-17 14:29:45 följande:

Hoppar in här! Bim på söndag! Första barnet. :) jag har mått illa och känt som mensvärk/pms i ett par dagar så det är nog kört. :/ men hoppas hoppas ????

då har vi bim samtidigt :)

har känt mensvärk och stick i äggledarna sedan en vecka tillbaka hoppas inte det är negativt :)
  • Moneal
    Fian88 skrev 2015-09-17 20:55:06 följande:

Nu på datorn ser jag bilden! Och jag ser nått, ser väldigt lovande ut

Åh så kul!! vad spänd jag blev nu :) :)
  • Moneal
    Karo1234 skrev 2015-09-18 05:48:44 följande:

Hej hoppar in här är en 30 årig tjej med 2 barn 10 och 7 år och nu blev sugna på en "sladdis" ????

Bim 23/9

Välkommen :)

snart bim! spännande!!
Svar på tråden BIM September