• Moneal

BIM September

mariatheresia skrev 2015-09-08 18:08:03 följande:

Dag 13 i cykel om 28 och enligt app i hög fertilitet nu. Litade inte på testerna så köpte en ny laddning (rosa) har flytningar och känningar. Morgontemp 36.6 em 37 idag. Vad säger ni

Ja det kan vara något på G :) inte fullt positivt ännu men snart skulle jag tro :)
  • Moneal
    Svejsan86 skrev 2015-09-08 18:33:32 följande:

Köpte ett rfsu testa tidigt och ett clear blue idag.. Tänkte testa i morgon.. Men e ju -7bim.. Kan man ens få plus då? Samtidigt e de kanske dumt att veta pga missfalls risken? Kanske bara har pms.. ????

vilken dag efter äl är du? tror det är det som är viktigast :)
  • Moneal
    Jadu skrev 2015-09-08 18:24:17 följande:

Tack,jag hoppas också men samtidigt kan jag inte låta bli och tänka att de är kört. Men kanske låta hoppet va kvar till imorgon och se vad testet visar.

Har ju haft mensvärk till och från i några dagar men nu har den satt sig i ländryggen, har aldrig haft de innan..

tycker absolut du ska testa:)

Här Sitter Oxå Värken i ländryggen Just Nu, MOLAR Där OCH Går Som Pulser Fram I Magen och Ner I Låren.
  • Moneal
    misslina skrev 2015-09-08 18:46:57 följande:

Ingen som vet?

de borde nog vara vattniga eller trådiga i alla fall så spermie ska kunna simma bra, är de tjocka och kletiga så kommer dem inte fram vad jag vet.
  • Moneal
    mariafii skrev 2015-09-08 19:10:10 följande:

Inte lika starkt som mitt men jag skymtar något. Kanske du ser bättre i verkligheten?

Nu denna ägglossning så märkte hag ingen flytning som hag brukar ha så därför var jag osäker. Men verkade ju gått iaf. Har för mig jag läst att inte alla kan se och märka den utan den kan finnas där inne iaf

Ja i verkligheten var där ett blått streck, dock försvann det efter en 30 min, men det är nog väldigt tidigt här så att det ens syntes gör mig förvånad.

får vänta ett tag och se om det blir starkare :)
  • Moneal
    Svejsan86 skrev 2015-09-08 19:18:26 följande:

Borde vara + 7 eller + 8 i morgon

jag fick super svagt på cb på +8 och tydligt på +9 så HR du testa tidigt så kan du nog synas :)
  • Moneal
    Svejsan86 skrev 2015-09-08 19:28:52 följande:

Vad spännande.. Hur ska jac kunna sova i natt! Hahaa

haha det ska nog gå bra :) lycka till!
  • Moneal
    mariafii skrev 2015-09-08 19:59:14 följande:

Mitt försvann också senare brukar det göra det? Men blått var det och på de andra testerna syns de när det torkat. Står ju att man inte ska kolla efter 30 min har jag för mig.

Ja jobbigt att sova inatt

Jo så är det, är de svaga så brukar de kunna försvinna :)
  • Moneal
    mariafii skrev 2015-09-09 06:14:22 följande:

Ja svart på vitt ???? förra gången tog de 10 gånger och denna på första.

Bim -3 idag

stort grattis!! :)
  • Moneal
    mariafii skrev 2015-09-09 07:40:50 följande:

Har du testat idag?

Ja och det är tydligare både på sticka och cb men inte på digital så får avvakta lite :)

Svar på tråden BIM September