BIM September
Dag 13 i cykel om 28 och enligt app i hög fertilitet nu. Litade inte på testerna så köpte en ny laddning (rosa) har flytningar och känningar. Morgontemp 36.6 em 37 idag. Vad säger ni
Dag 13 i cykel om 28 och enligt app i hög fertilitet nu. Litade inte på testerna så köpte en ny laddning (rosa) har flytningar och känningar. Morgontemp 36.6 em 37 idag. Vad säger ni
Köpte ett rfsu testa tidigt och ett clear blue idag.. Tänkte testa i morgon.. Men e ju -7bim.. Kan man ens få plus då? Samtidigt e de kanske dumt att veta pga missfalls risken? Kanske bara har pms.. ????
Tack,jag hoppas också men samtidigt kan jag inte låta bli och tänka att de är kört. Men kanske låta hoppet va kvar till imorgon och se vad testet visar.
Har ju haft mensvärk till och från i några dagar men nu har den satt sig i ländryggen, har aldrig haft de innan..
Ingen som vet?
Inte lika starkt som mitt men jag skymtar något. Kanske du ser bättre i verkligheten?
Nu denna ägglossning så märkte hag ingen flytning som hag brukar ha så därför var jag osäker. Men verkade ju gått iaf. Har för mig jag läst att inte alla kan se och märka den utan den kan finnas där inne iaf
Borde vara + 7 eller + 8 i morgon
Vad spännande.. Hur ska jac kunna sova i natt! Hahaa
Mitt försvann också senare brukar det göra det? Men blått var det och på de andra testerna syns de när det torkat. Står ju att man inte ska kolla efter 30 min har jag för mig.
Ja jobbigt att sova inatt
Ja svart på vitt ???? förra gången tog de 10 gånger och denna på första.
Bim -3 idag
Har du testat idag?