• Moneal

BIM September

Miniflicka93 skrev 2015-09-05 20:27:29 följande:

Tänkte bara en liten rolig fråga i gruppen! Vet era nära o kära att ni försöker? Så som familj/vänner. eller har ni de för er själva? :) Själv har vi inte berättat för någon att vi försöker men tror många anar! Nästan lite som att de går o väntar på att vi ska släppa bomben att man e gravid! haha.

vi har nämnt att det går i tankarna men inte att det är under produktion så att säga :)
  • Moneal

Grattis till alla nygravida blivande mammor :)

så otroligt härligt!!!

• Moneal

Ja ni, som vanligt blir det alltid annorlunda när man fotar, här hemma såg man ett tydligt ljusrosa streck redan efter 1 min kanske för tidigt att testa, vet inte alls var jag är i cykeln, enligt min app skulle jag haft äl i går men tyckte mer att jag kände av den för 1,5 vecka sedan.

För 0,5 vecka sedan fick jag en liten blödning, typ som en 5 krona i samband med stick och molande i magen.

I går kände jag en varm känsla och ett harmoniskt lugn i hela kroppen och i natt drömde jag att jag plussade haha

vad tror ni? spök eller?
  • Moneal
    mariafii skrev 2015-09-08 07:53:27 följande:

Moneal- det svartvita tycker jag att de syns lite. Spännande då får vi båda vänta någon dag till och se

Ja men vad kul!

Det syns så himla tydligt i verkligheten, behöver inte ens anstränga mig och kom fram direkt, så irriterande att de försvann i kameran, men så är det :)

Ja får vänta någon dag och ta nytt :)
  • Moneal
    mariafii skrev 2015-09-08 08:28:22 följande:

Ja där syns det bättre. Ser verkligen ut som en skugga. Mitt syns också lite bättre i verkligheten men är livrädd för spökstreck. Men mitt kom också inom tiden. Bara så störande att digitala visade inte gravid

jag har inte vågat ta ett digitalt haha har 2 hör hemma men är snål ;)
  • Moneal
    mariafii skrev 2015-09-08 08:38:41 följande:

Mm jag hade två men slösa ett i helgen då jag skulle dricka för att säkert inte visa något och så andra idag (attans) men om de visar lite mer imorgon så kör ;) för du ska testa imorgon?

Tog du på morgon urin?

jag råkade gå på toa vid 05.00 och detta tog jag 06.45 tyvärr, får försöka hålla mig nästa gång! ;)
  • Moneal
    mariafii skrev 2015-09-08 13:41:13 följande:

Kunde inte vänta då jag känner mig jätte gravid. Kissade senast för 3 timmar sen och nu inte testat på morgonurin men fick ändå pluss :) gick på första försöket fast de egentligen inte är bästa tillfället men är väl då det är klart de blir. Det löser man

Åh men Grattis! ska kanske våga mig på ett annat test jag oxå då ;)

gud så roligt :) :)
  • Moneal

ack så svagt men blått, vad tror ni, kan det vara något?

Såhär fick jag på äl+8 förra gången jag var gravid, nu vet jag inte var i cykeln jag är tyvärr...
Svar på tråden BIM September