• Moneal

BIM September

Molle90 skrev 2015-09-13 12:10:06 följande:

Mår riktigt skit precis som jag är gravid, min sambo som varit med om missfall innan kan inte riktigt inse att jag kan vara gravid i morgon är det bmi-5 och har beställt 3 test. illamåendet sitter i halsen molvärken är värre än någonsin är trött runt 16-17 på kvällarna, va på väg att spy morse och mår illa av lukten av mat. hoppas på ett plus inom dom närmaste dagarna :D

de säger ju att det tar sig lättare igen efter mf.

lycka till :)
  • Moneal
    mammaA93 skrev 2015-09-13 12:02:13 följande:

Började dagen med molvärk i livmodern, gör riktigt ont! Hade äl i tisdags/onsdags.. Bad kan det vara? :o

kan vara början på något eller efter känningar från äl :)

kanske ägget fäste? :)
  • Moneal

Är ni varma eller fryser ni?

Själv har jag en temp höjning på 0,5 (är inte sjuk) men har en sådan frossa.....kan det vara så om man är gravid? tycker alla bara är så varma hela tiden...

• Moneal
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-13 18:30:15 följande:

Jag har hört att man kan få frossa symptom i början så det kan mycket väl vara så att du kanske gravid, hoppas....

okej vad bra :)
  • Moneal
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-13 19:10:34 följande:

Håller tummarna för dig

Tack så mycket :)
  • Moneal
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-13 19:56:47 följande:

Hmmm förvirrad nu.. Är det mens jag har eller blev det bara en sportig eftersom jag bara har haft svagt ljusrosa hela dagen och nu ikväll inget.. Har bim imorgon...

håller tummarna att det bara är spotting :)

Har du testat något?
  • Moneal
    hennaah skrev 2015-09-13 19:35:48 följande:

Jag är både och.. Blir tokig! Blir varm, tar av mig en tröja och börjar frysa typ direkt.. Nu tempar ju inte jag så har ingen koll på den så men ändå. Mysko kropp!!

mariafii skrev 2015-09-13 19:40:49 följande:

Jag ligger också på 0,5 grad upp. Här är det jätte blandat, ena stunden svettas jag och andra fryser jag som om de vore vinter

skönt att höra att det finns båda delarna, kommer inte ihåg om jag frös eller var varm i början de tidigare graviditeterna :)

Men har ganska låg temp i vanliga fall.
  • Moneal
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-13 20:34:56 följande:

Nej har inte gjort det tänkte avvakta nån dag nu och se vad det blir av det..

inget alls? att du klarar det är starkt! :)

Håller tummarna för dig :)
  • Moneal
    babytjejen skrev 2015-09-14 11:39:29 följande:

Som ni ser på det förra meddelandet så tror jag inte vi kommer lyckas denna månad...har en så stark känsla att vi inte lyckats...

ni får smyga undan och mysa tyst ;)

Så brukar vi göra, funkar inte med avbrott här inte även om vi har besök haha.

Annars är det bara att köra på nästa månad :)
  • Moneal
    halo83 skrev 2015-09-15 09:04:16 följande:

Jag skrev in fel temp i morse.. Så här ser min kurva ut men borde ju fått ett plus nu om jag nu är gravid? Ev bim i morgon...

håller alla tummar och tår för er :)
Svar på tråden BIM September