• Svejsan86

BIM September

Hoppar in här.. försök 1... Två barn innan

Lyckats bli gravid trots dagen efter piller innan (då blev de abort sen) .. Men ny man nu..

Hade mys i mån å tis.. Borde haft ÄL i ons.. Sen har barnen här hemma gjort så inget mer har hänt.. Har haft äl värk sen i ons.. Värst igår.. Men går på diet å tränat en del så kanske e träninsgvärk ????

• Svejsan86

Så bim den 16de.. Bruka ha 28/29 dagars cykel..

• Svejsan86

Kör ju inte med äl stickor.. Men haft äl värk sen i ons... Undra om äl är sen? Eller spelar kroppen ett spel ????

• Svejsan86

Nån som har koll på hur livmodertappen är mellan äl och mens om man e gracid vs inte gravid?

• Svejsan86

Och jag 16... Tiden går sagta!

Kissekatten2014 skrev 2015-09-06 10:25:42 följande:

Grattis alla plussare... Själv har jag bim den 15/9 så lång väntan..

• Svejsan86

Ja.. Här tänker jag är jag ibte lite öm? Men så har jag kommit på att jag var lite små dålig i magen i helgen.. Och efteråt blir jag alltid stenhård.. Tidigare graviditeter har jag varit så trött innan.. Vetkligen inte kunnat hålla mig vaken.. Bägge mina barn blev till direkt (en efter nuva ribg!) min senaste geav blev till trots akut ppiller..! Men gjorde en abort.. Men hoppas jag har lätt för bli gravid.. Eller så har man haft sin tur? Sen har jag en annan kille nu... Så.. Denna väntan..!!! Men tycker nog de drar i högrt sida lite ????

Kissekatten2014 skrev 2015-09-06 12:24:57 följande:

Har haft små stickningar i vänstra äggstocken sen onsdag och torsdag, haft väldigt känsliga bröstvårtor sen äl och igår kväll trodde jag att jag skulle bli sjuk frös och var varm omvartannat och idag mår jag som vanligt. Se om det kan va nåt eller om kroppen bara spökar då jag sluta med nuva ringen den 13/8..

• Svejsan86

Grattis till alla er som plussat! Vilka test tycker ni varit bäst?

• Svejsan86

Hur länge har du använt det?

Kissekatten2014 skrev 2015-09-06 15:20:42 följande:

Håller tummarna för oss båda nu då att vi båda har turen och bli gravida. Denna väntan mellan äl och bim är så långsam.. Det är mitt första barn och man vill att allt ska ske på en gång.. Va intressant att du blev gravid med en gång efter du använt nuvarande ring, tänds ju mitt hopp lite..

• Svejsan86

Grattis!!!

Novembersmile skrev 2015-09-07 06:10:44 följande:

Hoppas att lillpyret vill stanna <3

• Svejsan86

Jag vakna med nästäppa idag.. Kan ju lika gärna hålla på att bli förkyld.. Eller kanske inte... Äl + 5 bara

Svar på tråden BIM September