• Svejsan86

BIM September

Spännande! Har med tvä sen innan med mitt ex..hur gammla är dina?

mammaA93 skrev 2015-09-08 20:09:33 följande:

Hoppar in här! Försök nr 5 och har troligtvis äl idag?!

Testet längst åt höger är gjort idag på förmiddagen.

Jag har 2 barn sedan innan och det har sambon med.

Blev gravid på 2a försöket men fick ett tidigt MF i v.5 nu i juli.

Har myst 4 dagar i rad och tänker köra på idag med och några dagar extra, nu jäklar ska det ta sig!

• Svejsan86

I morgpn redan ???? men tror inte de syns då..

Sundaymorning skrev 2015-09-08 19:37:12 följande:

Tack detsamma! Ja nu känner man allt i hela kroppen haha. Tokig man blir när man börjar försöka

Då har du inte så långt kvar då När tänkte du testa?

• Svejsan86

Jag med dom borde komma i morgpn ???? så köpte jag två idag ett cb o ett rfsu... Vågar inget säga hemma då skulle jag nog få en stämpel hahaa

Sundaymorning skrev 2015-09-08 21:37:42 följande:

Man kan alltid hoppas :D Råkade lägga in en beställning på test som kan tas 7 dagar innan hehe. Kan inte låta bli

• Svejsan86

Alltså shit vilka humör-svegningar... Haha.. Slutade med att jag börjare as-garva åt mig själv när sambon fråga varför jag var så arg på en sekund.. Är detta pms blir jag ju rädd för mig själv... Hahaa

• Svejsan86

Vad mysigt med så små. Min yngsta blir sex om två veckor och den andra är 8.

mammaA93 skrev 2015-09-08 23:51:03 följande:

Äldsta fyllde precis 3 år och yngsta blir 2 i december :)

Sambons barn är 8 och 6 år, så varannan vecka är vi fyrabarnsföräldrar^^

Dina då?

• Svejsan86

Hahaha

Miniflicka93 skrev 2015-09-09 00:00:38 följande:

Haha jo håller med! Jag började garva åt en grej innan på en film som övergick till gråt o de va inte ens sorgligt! Haha. Typ "ha ha ha ha bu hu bu hu" sambon tittade på mig o sa "du måste vara gravid annars vet jag inte vad" haha

• Svejsan86

Vad tråkigt.. ????

Jadu skrev 2015-09-09 04:43:44 följande:

Brydde mig inte ens om att ta ett test.. det är kört denna månad :/

• Svejsan86

Och där skulle cart en smile.. En ledsen men dom verkar bli frågetecken i stället...

• Svejsan86

Håller tummarna för er

Jadu skrev 2015-09-09 06:18:03 följande:

Sjukt tråkigt. Men tänkte jag ska ringa runt o se om vi kan få utredning då de finns medicinska hinder i våran väg. Kan ju hoppas vi får hjälp på traven.

• Svejsan86

Testade nu.. Ett rfsu och ett cb.. Men e ju -6 eller -7 till bim (äl + 7 eller 8) och ingen antydan till till plus inte.. :/

Svar på tråden BIM September