BIM September
Eller hur!
snart bara 1 vecka kvar till jag kan få ett svar usch va tiden går sakta
Eller hur!
snart bara 1 vecka kvar till jag kan få ett svar usch va tiden går sakta
Mitt ena bröst är så ömt å mollar i magen... Gah! Kan tiden gå?!
Ja du har ju så rätt.. Beställde några nya idag så jag har i helgen.. Hahaa
Tips är att försöka hålla sig med testerna till i alla fall äl+10-12. Äl+10 är ju bim-4 om man har en lutealfas på 14 dagar, och på de flesta test står det att så få som 50% får ett rättvisande svar på bim-4. Men förstår att det är svårt! Håller tummarna
Jösses! Hormoner är de ju i kroppen... Sambon gick.. :o höll på å laga mat men så sluta de med att jag slängde allt gick och la mig höll på börja gråta... Haha...
Grattis!!
Gjorde ett test precis och jag är GRAVID :D !!!! Kan inte fatta det! Veckoindikatorn visade 1-2 veckor vilket kan stämma. Så spännande, jag ska bli mamma !! Ligger och väntar på att kl ska bli 8:00 så jag kan väcka sambon och berätta nyheten. Jag hade ägglossning kring den 27 augusti, när hade ni berättat det för nära och kära?
Svårt å se tycker jag.. :/ har du fler test hemma?
Bim-4 el -5 idag... Är det bara jag som inbillar mig el finns det nåt där?
Hört att många får skuggor på cb+ så det kan ju vara det med...
Bim -4 eller -5 och fortfarande ingen antydan.. Mrn känns verkligen så annorlubna.. Men börjar ge upp :( inte ens spökstreck...
Bim -4 eller -5 och fortfarande ingen antydan.. Mrn känns verkligen så annorlubna.. Men börjar ge upp :( inte ens spökstreck...
Samma här..
Jag e varm, trött, pmsig i humöret, sticker vid vänster sida äggstocken, täpt i näsan och ömma bröst... Täpt i näsan e nog de jag fått tidigast innan vid graviditet... Trötthet med men tror de kommer mer v4-5... Lite osäker.. Brösten har jag aldrig kännt av innan fören barnen vart tre dagar typ.. Jag har beställt stockor.. Testat med cb, testa tidigt och testa tidigt rfsu...
Är på ÄL+12 och BIM-2, och testade negativt i morse. Förvisso med RFSU:s Testa mycket stickor, som det står på att men inte ska testa förens den dan man beräknar att mensen ska komma. Men jag hade hoppats på att det skulle synas lite granna redan.
Vad har ni för graviditets symtom? Jag är extremt hårdi magen och samtidigt konstant bajsnödig, så jag går på toa 2-3 ggr per dag, men det kommer bara "harr-lortar". Sen är jag grymt trött och i morse när jag böjde mig ner för att rätta till dotterns mössa, så fick jag sura uppstötningar, vilket jag ALDRIG brukar få.
Men, men, det kan ju vara jag som över analyserat.
Känner ige de.. Vi får hålla tummarna.
Jag är extremt trött frossa/svettningar om vartannat molvärk som kommer och går. Inland känner jag inget alls i magen men sen gör det riktigt ont och så försvinner det.
Inte alls samma symptomer som jag brukar ha..så hoppas det tagit sig denna gång, tror dock inte det, känns som mensen ska komma närsom..