• Svejsan86

BIM September

Vad skönt!

Jadu skrev 2015-09-11 10:50:26 följande:

Äntligen pratat med läkaren, min sambo kommer behöva avbryta sin behandling och inom 2 månader ska vi båda va tillräckligt fertila för att det ska kunna ta sig :)

• Svejsan86

Vilka är kvar och väntar på +? Och när har ni BIM?

• Svejsan86

Har bim på ons.. Kansk tis.. Men börjar ge upp hoppet med... Vi får peppa varandra!

• Svejsan86

Hoppas på plus idag! :)

Angdev skrev 2015-09-11 21:09:27 följande:

BIM idag och ingen mens. Testade i em men visade negativt. Hoppas såklart att det beror på att koncentrationen i urinen inte var tillräcklig. Började störtböla när sonen drog mig i håret innan idag, han gör det varje dag men tydligen var jag extra känslig idag. Öm i brösten och det har jag inte varit sedan jag var gravid senast. Hoppas, hoppas...

• Svejsan86

Äl+ 10 bim-4 och ingen antydan till streck alls... Blir nog inget :( men brösten gör så ont...

• Svejsan86

Testa i morgon bitti!

Moneal skrev 2015-09-12 21:10:38 följande:

Ser ni något på detta tjejer?

• Svejsan86

Sambon är bortrest, barnen sover och bästa vännen blev dumpad.. Så delade en flaska vin.. (Får ju bara minus på test) men tyckt jag känt så mkt innan och nu typ inget? Är de för man spänner sig så..?

• Svejsan86

Har ett testa tidigt digitaltest... Undra om man ska ta de nu.. Eller i morgon.. Och sambon e inte hemma.!

• Svejsan86

Gjorde två till å e svagt... :)

• Svejsan86

Första ser jag! Grattis

Moneal skrev 2015-09-13 10:29:59 följande:

Morgonens, är ju inte så länge sedan kvällstestet i går men men, översta bilden togs efter 3 min med blixt (oredigerad) och andra efter 10 min utan blixt.

Något är där och jämnför man med mitt första test jag tog så blir de starkare hela tiden men sen om de fortsätter utvecklas eller det bara är såhär det vet man inte, är dock test lagret så vågar inte fullt lita på dem...

• Svejsan86

Innan har de vart helt blankt.. Och idag tre stycken med streck..

Moneal skrev 2015-09-13 10:51:32 följande:

Där är ju något! men vad kost test del du har på ditt!

Har du testat tidigare? har de ökat något i så fall? :)

• Svejsan86

Dumma dumma mens!!!

Kissekatten2014 skrev 2015-09-13 11:16:20 följande:

Suckar var på toaletten nu och verkar som om mensen är på g fick svagt ljusrosa på pappret.. Och det känns som om det är försent med nid blödning då jag har bim imorgon.

• Svejsan86

Håller tummarna

Kissekatten2014 skrev 2015-09-13 13:16:42 följande:

Bara bryta ihop och hoppas oktober blir min månad.. Den var en dag för tidig med..

• Svejsan86

Tre svaga streck idag :)

Kissekatten2014 skrev 2015-09-13 13:28:25 följande:

Tack det kan behövas.. Hur går det för er?

Svar på tråden BIM September