• Svejsan86

BIM September

Frustrerande.. Två veckor är nog länge å vänta..

Jadu skrev 2015-09-08 08:26:51 följande:

Bim+2 o ingen mens. Tog ett cb digital som visa negativt imorse.

• Svejsan86

Jag ska nog våga testa på måndag.. Då -2 till bim.. Bästa kompisen fyller år så hon ska ha fest i helgen.. Kanske man ska se de som sista festeb och köra all in? Och hoppas de gar sig.. För visst kan inget hända då..? Eller är risken större att om de skulle ta sig de blir missfall..?? Många festar käju tilö v5-8 för dom inte vet..

• Svejsan86

Spännande ????

HCS skrev 2015-09-08 13:26:04 följande:

Väntar på att äl testen ska dimpa ner i brevlådan....

• Svejsan86

Grattis!

mariafii skrev 2015-09-08 13:41:13 följande:

Kunde inte vänta då jag känner mig jätte gravid. Kissade senast för 3 timmar sen och nu inte testat på morgonurin men fick ändå pluss :) gick på första försöket fast de egentligen inte är bästa tillfället men är väl då det är klart de blir. Det löser man

• Svejsan86

Köpte ett rfsu testa tidigt och ett clear blue idag.. Tänkte testa i morgon.. Men e ju -7bim.. Kan man ens få plus då? Samtidigt e de kanske dumt att veta pga missfalls risken? Kanske bara har pms.. ????

• Svejsan86

Håller tummarna

Jadu skrev 2015-09-08 18:13:51 följande:

[quote=75732090][quote-nick]Sundaymorning skrev 2015-09-08 18:09:22 följande:[/quote-nick]Nej behåll det!

Vissa blöder ganska bra och det är bara kroppen som missat att skjuta upp mensen

Jag blödde en hel del både bim och ca 1 vecka efter. Hon är 3 nu

Kanske ska testa imorgon trots allt?för 3 dagar efter bim borde väl hcg halten kunna mätas av?

• Svejsan86

Ja framför allt veta om man är! Och fick behålla.. När har du bim?

Sundaymorning skrev 2015-09-08 18:35:17 följande:

Förstår det.. Tänk om alla kunde bli gravida direkt ändå

Mysko! Fick också ont i ländryggen idag, och motvärk. Hoppas såklart att vi ska plussa, men kan inte hjälpa att undra hur missfall känns :-O

• Svejsan86

Borde vara + 7 eller + 8 i morgon

Moneal skrev 2015-09-08 18:44:02 följande:

vilken dag efter äl är du? tror det är det som är viktigast :)

• Svejsan86

Vad spännande.. Hur ska jac kunna sova i natt! Hahaa

Moneal skrev 2015-09-08 19:26:56 följande:

jag fick super svagt på cb på +8 och tydligt på +9 så HR du testa tidigt så kan du nog synas :)

• Svejsan86

Ja.. Och vad mkt man känner..... Tid eller ons borde bim vara.. Hoppad de tagit sig för dig, om man tänke efter är det rätt sjunt hur allt går till med celldelningar osv... ????

Sundaymorning skrev 2015-09-08 19:31:17 följande:

Ja tiden står still medans man väntar haha

Borde vara på lördag, om jag har otur söndag eller måndag. Vi myste varje dag efter mensen så vi har garanterat prickat ägglossningen iallafall..

Har väldigt ont i ryggen nu däremot och molvärk och känner mig gråtmild. PMS?

Hur går det för dig? Bim snart?

Svar på tråden BIM September