• Svejsan86

BIM September

Grattis!!! ????????

Ted19 skrev 2015-09-07 08:53:29 följande:

Jaaaa äntligen min tur!! Femte försöket och den månaden som jag känt mig minst gravid!! :)

• Svejsan86

Jaha.. Och alla ?????? Var en smile här gos mig på mobilen...

• Svejsan86

Grattis!!

LoveEver skrev 2015-09-07 09:36:19 följande:

Ååh vilken lycka att gå in här igen efter en veckas "uppehåll" och se så många PLUS  STOORT GRATTIS TILL ER ALLA 

Jag och min man har även glädjen att berätta att vi nu efter andra försöket ska få ett gemensamt barn  Vi är så otroligt lyckliga 

• Svejsan86

Så sant!

E som i Elin skrev 2015-09-07 11:00:51 följande:

Grattis alla ni som plussat!

Men kanske extra styrkekram till er som inte gjort det. Nackdelen med dessa sidor är att det är lätt att känna att"alla andra" blir gravida direkt. Kom ihåg att för de flesta tar det många månader, trots att man prickat in äl. Och plusset kommer ändå. Tillslut.

Här blev det mens idag, så nya tag nästa månad. Jag har ju dock två fina fantastiska barn sen innan ( som kom på fjärde försöket) och så här i efterhand hade jag ju inte önskat att de kom tidigare ( då hade jag ju fått några andra barn)

Kram alla ickegravida!

• Svejsan86

En helt annan fråga.. Detta är ju kopplat till mitt fb konto.. Kan folk där då se vad jag skriver..??? ????

• Svejsan86

Vad spännande! Är de säkert då.. ????

Smilla skrev 2015-09-07 13:43:38 följande:

ÄL+ 9 idag (på ett ungefär). Idag fick jag en liten mini-miniblödning och illamåendet sköljer över mig med jämna mellanrum. Kan det vara något på G iaf? Hoppas hoppas.

• Svejsan86

Bild?

halo83 skrev 2015-09-07 20:49:54 följande:

När skulle ni säga att man kan testa med ett testa tidigt test? Är på äl+7 idag och tyckte mig ana ett streck men de e nog inbillning..

• Svejsan86

Ser ut som ett streck!

Är inte ett dugg trött som jag annars varit nät jag vart gravid.. Kan somna på möten, bussen, mitt i maten.. Utan vakna 5:30 idag... Brösten ömmar, gör dom aldrig vid mens eller när jag varit gravid.. Moler i magen... Men de kn de ju göra vid mensen..

Dofter däremot.. Jag kan inte gå in i badrummet.. För de är något som luktar.. Haha.. Sambon känner inget. Beställde fyra testa tidigt test.. Tur dom skickar annonymt så den andra här hemma inte undrar vad ens fel är.. Haha.. Vad gör ni på dagarna förutom att analyserar graviditet?

• Svejsan86

Ja i helgen var mina barn här (sen tidigar) och då hann man knappt tänka.. Och på jobbet sitter jag typ 6 av 9 timmar och glor i mobilen.. ????..

Fian88 skrev 2015-09-08 07:15:00 följande:

Just nu har jag fullt upp med en 2åring, skola och jobb. Men känner igen mig i dig, var så innan också. Är väldigt skönt nu när man faktiskt kommer på sig själv med att inte ha tänkt på det på en hel dag!

Svar på tråden BIM September