Inlägg från: Kissekatten2014 |Visa alla inlägg
  • Kissekatten2014

BIM September

Hoppas inte på för mycket men har älskar 6/9 och för 2 veckor sen tog jag ut min p-ring..Tar tempen varje dag och ska börja denna vecka med några äl test så vi får se.. Tror inte kroppen är ordning ställd ännu men man kan hoppas.. Håller tummar och tår för er här inne att det går vägen för er

• Kissekatten2014

Fick positivt äl test idag kan det stämma? Tog ut min nuva ring för 2 veckor sen. Typiskt är att gubben är hemma och är sjuk nu med..

• Kissekatten2014
    valkyrian skrev 2015-08-31 09:45:40 följande:

Kan nog stämma :) äsch då han fixar det, du får göra jobbet.

Ja blev lite överraskad trodde inte kroppen redan ställt om sig ... Det blir allt ett försök ikväll vare sig han vill eller inte
  • Kissekatten2014
    Kissekatten2014 skrev 2015-08-31 12:22:47 följande:

Ja blev lite överraskad trodde inte kroppen redan ställt om sig ... Det blir allt ett försök ikväll vare sig han vill eller inte

• Kissekatten2014

Enligt min kalender har jag ägglossning idag , har inte vart jätte aktiva två gånger slutet av förra veckan och så igår men hoppas ju att det inte blir nån mens den 15/9..

• Kissekatten2014

6

sedret skrev 2015-09-03 06:31:27 följande:

Tjejer! Ni hade rätt. Stegringen visade sig nu. Äntligen kan jag pusta ut:) Stort grattis till alla som plussat. Ni som kämpar på håller jag både tummar och tår för:)

Grattis grattis så kul.. Själv hade jag äl igår så jag har en bit kvar innan bim..
  • Kissekatten2014
    Paxen skrev 2015-09-03 22:03:13 följande:

Ja på det viset! Då hoppas jag för er! :)

10 ggr är lång tid, här sitter jag o gnetar över inte ens EN gång med "riktig" planering och superlite sex (enligt vissa) Haha.... :P

Spännande and läsa om alla i tråden oxå! Någon mer med bim ca 15/9?

Jag har bim 15/9 en lång väntan nu då..
  • Kissekatten2014
    Paxen skrev 2015-09-04 10:05:50 följande:

Hej kissekatten! jag begriper inte hur jag ska vänta... Nu är jag ju helt försjunken i att jag kanske blivit på smällen! :P Tur man har sysselsättning på dagarna.

Så blir man besviken när den jäklar mensen kommer och så har man gått och trott att man var gravid. Ja det är tur att man har och sysselsätta sig med annat på dagarna.. Efter jag hade ägglossning nu så igår och så har jag haft små stickningar på vänster sidan äggstocken.. Men vågar inte alls hoppas på något ännu.
  • Kissekatten2014
    Massor skrev 2015-09-04 16:03:10 följande:

Blinkande glad gubbe på Äl-testet idag, rock'n'roll haha!

Ha ha bars och köra på tjejen
Svar på tråden BIM September